Zaterdag 06/06/09
Kite Board :: Kalender :: Kalender
Pagina 1 van 1 • Deel •
Zaterdag 06/06/09
Morgen ben ik aan de Kiezel rond 10h30
Ziet er goed uit,rond de 20 knopen terug.Hoog rond 14h00 ,das minder.
Tot dan.
Ziet er goed uit,rond de 20 knopen terug.Hoog rond 14h00 ,das minder.
Tot dan.

Pat- Aantal berichten: 309
Leeftijd: 45
Registration date: 26-08-08

Re: Zaterdag 06/06/09
Ook van de partij. De volgende dagen zien er niet veel belovend uit.

Rudy- Aantal berichten: 115
Leeftijd: 51
Registration date: 01-11-08

De voorspellingen voor zaterdag zijn precies nog ni al te zeker :-( www.watersportweer.nl geeft nu smorgens de meeste wind, 15 knopen. Tot deze middag gaven ze nog tot 17 a 19 knopen rond 14h.
Volgens de windkaarten van www.windfinder.com zit het windveld (van rond de 20 knopen) net boven zee en zou niet tot aan land komen. Zij geven ook meer naar de avond toe, zoals ook www.windguru.cz en nog anderen voorspellen. Dit in tegenstelling tot www.watersportweer.nl.
Enfin, tzal afwachten worden voor mij dus, zeker vermits ik sowiso toch moe werken en enkel eventueel savonds kan afkomen.
Koen zal waarschijnlijk naar Heist of Duinbergen trekken.
Volgens de windkaarten van www.windfinder.com zit het windveld (van rond de 20 knopen) net boven zee en zou niet tot aan land komen. Zij geven ook meer naar de avond toe, zoals ook www.windguru.cz en nog anderen voorspellen. Dit in tegenstelling tot www.watersportweer.nl.
Enfin, tzal afwachten worden voor mij dus, zeker vermits ik sowiso toch moe werken en enkel eventueel savonds kan afkomen.
Koen zal waarschijnlijk naar Heist of Duinbergen trekken.

Fred.- Aantal berichten: 1188
Registration date: 13-08-08

Guy zou ook rond 10:30 a 11h willen vertrekken (naar Heist of Duinbergen waarschijnlijk). Koen zal misschien met hem meerijden.
De voorspellingen zijn weer verandert..
En Yourick bevestigd dat de wind momenteel nog aflandig is.
Meer info: http://kitesurfen.all-forum.net/waarheen-f2/za-6-juni-zwarte-kiezel-t178.htm
De voorspellingen zijn weer verandert..
En Yourick bevestigd dat de wind momenteel nog aflandig is.
Meer info: http://kitesurfen.all-forum.net/waarheen-f2/za-6-juni-zwarte-kiezel-t178.htm

Ik gok om 12h00 OK wind ik vertrek alvast nu .
Ceeyou
Ceeyou

Pat- Aantal berichten: 309
Leeftijd: 45
Registration date: 26-08-08

Pat. is al ter plaatse en bevestigde mij een half uurke geleden dat het net aanlandig geworden was. Hij is er als eerste op met zijn FS 12m2 :-)
Volgens hem is het al goe poeier voor zijn FS, naar schatting rond de 18 knopen.
Volgens hem is het al goe poeier voor zijn FS, naar schatting rond de 18 knopen.
Laatst aangepast door Fred. op za 06 jun 2009, 11:58; in totaal 1 keer bewerkt

Koen en Guy zijn ondertussen ook op weg naar Heist.
Ik heb hen kunnen melden dat de richting daar al een tijdje goed zit er daar al sinds ongeveer 10h30 a 11h kiters op het water zitten.
Ik heb hen kunnen melden dat de richting daar al een tijdje goed zit er daar al sinds ongeveer 10h30 a 11h kiters op het water zitten.

Kite Board :: Kalender :: Kalender
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: