Zaterdag 18/07/09
Kite Board :: Kalender :: Kalender
Pagina 1 van 1 • Deel •
Zaterdag 18/07/09
Zaterdag geven de droogste dag van het weekende met in de namiddag mooie opklaringen aan de kust.
Daarnet twee weerberichten gehoord Frank en David rond 13h30 vandaag.Niet te min is een bui niet uitgesloten.
Ik vaar met de 5 m Waroo en die kan ik houden tot 44 knopen das 9 beaufort m.a.w in de buien moet da nog lukken.
Normaal geven ze een goede 6 beaufort met pieken 7 WZW Hoog om 10h45 dus het wordt een eb sessie met stromming in ons voordeel.Ik zou zo er zijn rond de middag.=+ 13h00
Tot morgen en groeten Pat.
P.S jouw voorziene lessen zullen niet doorgaan zeker Sven?.
Daarnet twee weerberichten gehoord Frank en David rond 13h30 vandaag.Niet te min is een bui niet uitgesloten.
Ik vaar met de 5 m Waroo en die kan ik houden tot 44 knopen das 9 beaufort m.a.w in de buien moet da nog lukken.
Normaal geven ze een goede 6 beaufort met pieken 7 WZW Hoog om 10h45 dus het wordt een eb sessie met stromming in ons voordeel.Ik zou zo er zijn rond de middag.=+ 13h00
Tot morgen en groeten Pat.
P.S jouw voorziene lessen zullen niet doorgaan zeker Sven?.

Pat- Aantal berichten: 309
Leeftijd: 45
Registration date: 26-08-08

Re: Zaterdag 18/07/09
Als ik ni mis ben kan Stephan niet zaterdag :-(
Ik ga mij sowiso uitslapen en smiddags nog op mijn gemak eten. Pas daarna vertrek ik, nog geen idee naar waar, overal wind genoeg voor een 7-tje waarschijnlijk (aan onze kust) :-)
Koen en Guy zullen ook gaan, ofwel naar Zeebrugge, ofwel gaan ze een downwinder doen :-) Ik denk er net aan, is het nu zaterdag niet de georganizeerde downwinder van Heist naar Cadzand?
Nico en Vince zal ik morgen nog bellen om te weten wat zij van plan zijn. Vince zal misschien wel windsurfen.
Ik ga mij sowiso uitslapen en smiddags nog op mijn gemak eten. Pas daarna vertrek ik, nog geen idee naar waar, overal wind genoeg voor een 7-tje waarschijnlijk (aan onze kust) :-)
Koen en Guy zullen ook gaan, ofwel naar Zeebrugge, ofwel gaan ze een downwinder doen :-) Ik denk er net aan, is het nu zaterdag niet de georganizeerde downwinder van Heist naar Cadzand?
Nico en Vince zal ik morgen nog bellen om te weten wat zij van plan zijn. Vince zal misschien wel windsurfen.

Fred.- Aantal berichten: 1188
Registration date: 13-08-08

Idd, downwinder van Heist naar Cadzand: http://www.vvwheist.be/component/content/article/168-18-20-juli-all-kiters-downwind
Maar wel in te schrijven voor 11h en start om 13h... Allemaal véél te vroeg voor mij :-(
kEb nochtans veel goesting om da ooit nekeer te doen! :-)
Maar wel in te schrijven voor 11h en start om 13h... Allemaal véél te vroeg voor mij :-(
kEb nochtans veel goesting om da ooit nekeer te doen! :-)

Als er geen volk is aan onze home spot ga ik naar de Haan ik ben daar rond 10h30 ik ga mijn 5m Waroo nog eens testen.Te gevaarlijk alleen bij het op en af laten kite.
Fred ik bel je wel op aankomst en n'n live update tot sebiet.
Groeten Pat.
Fred ik bel je wel op aankomst en n'n live update tot sebiet.
Groeten Pat.

Pat- Aantal berichten: 309
Leeftijd: 45
Registration date: 26-08-08

Net een live update van de Pat. gehad: enorm harde wind, zeker een 5m2 weertje! Natuurlijk niemand op 'The Black Pearl', maar ook niemand in De Haan. Hij gaat nu naar De Haan in de hoop dat daar toch nog een kiter zal verschijnen om wat bijstand te verlenen. De kite dreigt gewoon weg te waaien bij het optuigen.
Vincent gaat windsurfen vandaag, in de late namiddag vertrekken zij naar Oostende. Hij heeft een update gekregen van een clubgenoot in Knokke: 8 a 9 Bft. deze morgen...
Geen idee of de downwinder naar Cadzand zal doorgaan met deze omstandigheden.
In Zeebrugge zie ik wel al enkele kites in de lucht.
Stephan en Nico kunnen niet vandaag :-(
Koen belt mij straks op om af te spreken, Zeebrugge lijkt mij een veiligere keuze momenteel.
Vincent gaat windsurfen vandaag, in de late namiddag vertrekken zij naar Oostende. Hij heeft een update gekregen van een clubgenoot in Knokke: 8 a 9 Bft. deze morgen...
Geen idee of de downwinder naar Cadzand zal doorgaan met deze omstandigheden.
In Zeebrugge zie ik wel al enkele kites in de lucht.
Stephan en Nico kunnen niet vandaag :-(
Koen belt mij straks op om af te spreken, Zeebrugge lijkt mij een veiligere keuze momenteel.

Kite Board :: Kalender :: Kalender
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: