It's a war out there !!!!
Pagina 1 van 1 • Deel •
It's a war out there !!!!
WZW hoog om 11h00 ,30 a 35 knopen tussen 11h00 en 13h15 met de 5 m Waroo op het water aan de Haan heel alleen zelfs alleen moeten lauchen zot é.Aan "the Black Pearl was er toen niemand. Mega golven en breukers gezien .
Om 12h00 kwamen er nog op het water met een 6 m en 7 m golfriders ,gelukkig.Zeer vriendelijk aan de Surfclub.
In de mamiddag rond 14h30 terug op het water aan de Kiezel samen met de gasten van Drongen toen was het 26 a 28 knopen ideaal voor een 7 m.Ik met de 9 m soms trickie.
Ik heb voor alle veiligheid voor de branding gejumpt ,soms kreeg je een tweede lift en das niet goed als je na de branding springt.
Veiligheid eerst zoals de leermeester het ons geleerd heeft.
Zo tot morgen aan "The Black Pearl".Groeten Pat
Om 12h00 kwamen er nog op het water met een 6 m en 7 m golfriders ,gelukkig.Zeer vriendelijk aan de Surfclub.
In de mamiddag rond 14h30 terug op het water aan de Kiezel samen met de gasten van Drongen toen was het 26 a 28 knopen ideaal voor een 7 m.Ik met de 9 m soms trickie.
Ik heb voor alle veiligheid voor de branding gejumpt ,soms kreeg je een tweede lift en das niet goed als je na de branding springt.
Veiligheid eerst zoals de leermeester het ons geleerd heeft.
Zo tot morgen aan "The Black Pearl".Groeten Pat

Pat- Aantal berichten: 309
Leeftijd: 45
Registration date: 26-08-08

Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: