Gisteren "Black Pearl"

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Go down

Gisteren "Black Pearl"

Bericht van Pat op ma 20 jul 2009, 08:33

26 a 28 knopen WZW,ideaal 7 m weertje,ik met de 9 m vette jumps gedaan terug na de branding gesprongen (richting zee),wegens mega 2de lift.Super gevoel Sven jij weet dat als geen ander.
Groeten Pat

Pat

Aantal berichten: 309
Leeftijd: 45
Registration date: 26-08-08

Profiel bekijken http://www.kiteboarden.tk

Terug naar boven Go down

Zo 19/07 - Pat., Stef., Fred. - Black Pearl

Bericht van Fred. op ma 20 jul 2009, 13:14

Zondag was duidelijk een betere dag voor mij als zaterdag :-)

Het was een heel leuke sessie op de 'Black Pearl'! Volle zon, zeer aangename golven, en geen zotte stroming, bij aftrekkend water.

Pat. was rond de middag al alleen naar de 'Black Pearl' getrokken, zelfs al was het hoog water en een 7 weertje.
Stephan is samen met Mireille zelf gereden.
Koen heeft eerst Guy een straf pilleke gaan geven voor zijn rugpijn en zij zijn dan samen nog naar Zeebrugge gereden :-)
Ik ben Nico gaan halen na zijn werk en wij zijn iets na Stephan toegekomen op de 'Black Pearl'.
Leuk te zien dat er nog eens wat volk was aan de 'Black Pearl' :-)
Mireille zat verscholen achter de duinen. Ik heb daar het tentje opgezet en zo kon ze ook van de aangename temperatuur genieten uit de wind.
Het was leuk ook nog eens de 'bende van Gent' (of is het Aalter of Drongen?) te zien. Katrien was er net afgekomen met een 8, dat was een beetje veel voor haar. Koen was met zijn 5m2 aant spelen. Kurt met de 7m2 en Lode met een 7 of een 9m2.
Ik had Jan er ook nog verwacht, maar die hebben we pas gezien toen we wegreden, hij had een BBQ gedaan! :-)
Nico wou nekeer de high end van zijn Ovando 7m2 testen, dit was zijn kans :-) De Ovando heeft de test met brio doorstaan.
Stef. heeft er zoals afgesproken een korte sessie van gemaakt. Maar ook Pat. kwam er sneller af dan we van hem gewoon zijn. Uiteindelijk heeft hij toch nog een uur of 3 gevaren, mét een 9m2, én dat na die dubbele zotte sessie van zaterdag, én tijdens de Gentse Feesten... Pat., uw pillekes zijn toch ook straf ze!
Op het einde van Pat's sessie (toen ook de 'bende van Gent' stilaan stopte) moest ik zelfs mijn 7m2 beginnen depoweren!
Toen iedereen eraf ging hebben Nico en ik nog een pauzeke ingelast. Toen heeft Pat. ons nog eens gelaunched en hebben we met ons beiden nog een kort sessietje gevaren. Toen heeft ook Nico zijn Ovando moeten depoweren, de wind was sterk aan het aantrekken, twas 'goe poeier'! Toen we eraf kwamen kon ik bijna niet meer upwind stappen, volledig gedepowered en met de kite op 12h, met de 7m2... In De Haan kwamen ze er toen ook bijna allemaal af :-)

Fred.

Aantal berichten: 1188
Registration date: 13-08-08

Profiel bekijken http://www.kiteboarden.tk

Terug naar boven Go down

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven

Permissies van dit forum: