Do 27/08/09 - Black Pearl, Zeebrugge, of Downwinder vanaf Twinsclub Bredene?
Kite Board :: Kalender :: Kalender
Pagina 1 van 1 • Deel •
Do 27/08/09 - Black Pearl, Zeebrugge, of Downwinder vanaf Twinsclub Bredene?
Wat zal het worden vandaag? Black Pearl, Zeebrugge, of Downwinder vanaf Twinsclub Bredene? Of misschien gewoon thuisblijven? :-)
Nog geen idee dus :-)
Zie het topic op Svens Forum: http://kitesurfen.all-forum.net/waarheen-f2/donderdag-27-8-downwinder-t296.htm
Nog geen idee dus :-)
Zie het topic op Svens Forum: http://kitesurfen.all-forum.net/waarheen-f2/donderdag-27-8-downwinder-t296.htm

Fred.- Aantal berichten: 1188
Registration date: 13-08-08

Re: Do 27/08/09 - Black Pearl, Zeebrugge, of Downwinder vanaf Twinsclub Bredene?
Ik zie het nu pas, de voorspellingen voor vandaag (donderdag) zijn fel afgezwakt precies.
Voor morgen (vrijdag) daarentegen zijn ze precies nog een stuk aangewakkerd! Dat wordt misschien voor de 7m2 zelfs zwaar!
Voor morgen (vrijdag) daarentegen zijn ze precies nog een stuk aangewakkerd! Dat wordt misschien voor de 7m2 zelfs zwaar!

Re: Do 27/08/09 - Black Pearl, Zeebrugge, of Downwinder vanaf Twinsclub Bredene?
Morgen stapt ik rond 11h00 den tram op aan de "Black Pearl" om naar de Twins club te gaan .
Het wordt een zotte dag das zeker een downwinder met n'n 5 m wat gaat dat geven.Zaterdag ga ik ook met den Flysufer hetzelfde traject doen .Het wordt een zot weekend.En Zondag als we nog kunnen ook nog van da maar dan wel op de Home spot blijven.
Tot vandeweekend.
Het wordt een zotte dag das zeker een downwinder met n'n 5 m wat gaat dat geven.Zaterdag ga ik ook met den Flysufer hetzelfde traject doen .Het wordt een zot weekend.En Zondag als we nog kunnen ook nog van da maar dan wel op de Home spot blijven.
Tot vandeweekend.

Pat- Aantal berichten: 309
Leeftijd: 45
Registration date: 26-08-08

Momenteel al 6 Bft. op het vliegplein van Oostende!
Een 7 weerke dus. Of zelfs kleiner, ik denk dat de Pat. met zijn 5m2 veel plezier aant beleven is momenteel :-)
Ik kom straks ook af naar de 'Black Pearl'. Hopelijk zijn de downwinders tegen dan al terug.
Koen moet werken, hij zal waarschijnlijk ni kiten vandaag.
Een 7 weerke dus. Of zelfs kleiner, ik denk dat de Pat. met zijn 5m2 veel plezier aant beleven is momenteel :-)
Ik kom straks ook af naar de 'Black Pearl'. Hopelijk zijn de downwinders tegen dan al terug.
Koen moet werken, hij zal waarschijnlijk ni kiten vandaag.

Kite Board :: Kalender :: Kalender
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: