Inbraak terug op de Kiezel tijdens onze sessie

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Go down

Inbraak terug op de Kiezel tijdens onze sessie

Bericht van Pat op vr 11 sep 2009, 22:59

Idd , een domper na de kite sessie.
Na Rudy hebben ze nu in Fred zijnen auto binnen gebroken.
Echt balen man.Spijtige zaak terug.
Voor de rest bedankt Sven voor den Pyscho 4 ,8m eens te mogen testen en bedankt terug voor de tips en Jan bedankt ook voor de vlieger eens te mogen gebruiken.Ik sta jullie in het krijt.Koen ,Stef ,Fred ,Sven ,Jan hebben zich goed geamuseerd juist spijtig van de inbraak in Fred's auto hopelijk worden ze gevat.
Shit,Shit shit......

Groeten Pat.

Pat

Aantal berichten: 309
Leeftijd: 45
Registration date: 26-08-08

Profiel bekijken http://www.kiteboarden.tk

Terug naar boven Go down

Zaaalige sessie :-)

Bericht van Fred. op za 12 sep 2009, 12:07

O what a day! :-) Superzalige 9m2 sessie met NO.
De inbraak in mijn auto is blijkbaar een domper geweest voor de kite-maats, maar voor mij is dit een verwaarloosbaar detail. De sessie was sowiso veel te leuk om te laten verzieken door zo een detail.

kGa mijne boek in 3 hoofdstukken schrijven :-)

1) Op weg naar de Black Pearl:

Op mijn werk (in Evere) een beetje te vroeg gestopt, met een beetje geluk op de weg kon ik voor 16h mijn materiaal in Aalst gaan oppikken en rond 16h30 in Melle/Heusden zijn. Maar dat was zonder alle 'obstakels' gerekend die ze precies expres op mijn weg gelegd hadden! :-) Op de ring van Brussel was er de normale file aan op -en afrit van de A12, tot daar alles volgens schema. Toen riepen ze op de radio uit dat er een ongeval gebeurd was aan de werken in Afligem (en daar is er sowiso al file): het verkeer kon er nu maar op 1 rijstrook door... Dan maar via Asse naar Aalst (Moorsel)... Het ene verkeerslicht na het andere, de ene school na de andere... Lang geleden dat ik er nog zolang over deed om in Aalst te geraken... Pat. gebeld dat hij niet op mij moest wachten en beter zelf kon rijden. Dan zo snel mogelijk de auto geladen en dan de ring van Aalst op, weer tijdverlies dus. Dat ging vlotter dan verwacht. Uiteindelijk rond 16h50 aan de kruising met de R4, maar 20' later dan oorspronkelijk voorzien :-) Maar dan vertraagde het in Zwijnaarde wegens een kijkfile (dodelijk ongeval aan de andere kant), dan in Aalter, en dan voor de werken in Jabbeke... Uiteindelijk toch rond 17h35 op de 'Black Pearl' aangekomen. Sven was net aangekomen en aangekleed, klaar om snel met de FS het water op te gaan. Ook Bart was net aan zijn auto en ging dan met Sven terug de duin over.
Koen en Stef. hebben terwijl een nog langere twijfeltocht achter de rug gehad :-) Stef. had ni veel keus, hij had geen auto en kon dus best Koen gewoon overhalen :-) Koen was eerst aant twijfelen of hij wel ging kiten, dan moest hij nog zijn vinnen op de plank vijzen en zijn materiaal bijeen rapen, dan moest hij nog om een helm. Uiteindelijk heeft Stef. hem kunnen overtuigen om toch te vertrekken om naar Zeebrugge te gaan. Maar vermits hij die helm in Oostende wou halen lag de Black Pearl natuurlijk op de weg naar Zeebrugge, beetje zot om er zomaar voorbij te rijden hé :-) Daarenboven zat de windrichting mee: NO is de slechtste winrichting voor Zeebrugge :-) Uiteindelijk zijn ze pas op de 'Black Pearl' aangekomen iets voor Pat., die om 16h gedaan had met werken in Wetteren! :-) Pat. moet er rond 17h aangekomen zijn. Hij liet mij rond 16h40 weten dat het in Zwijnaarde vertraagde en in Jabbeke ook, maar dat het nog te doen was, tx. voor de update Pat.

2) De sessie:

Eindelijk nog eens een sessie met ons vieren samen op de 'Black Pearl'.
Het was met de voorspellingen een beetje twijfelen tussen 9 en 12m2, beiden dus meegenomen naar tstrand. Eenmaal boven de duin aangekomen was het mij duidelijk dat het voor mij een 9m2 weerke was. Veel volk op de Pearl! Stef. en Koen waren ook met hun 9 bezig, Mathieu (bende van Gent) had teveel gehad met zijn 11m2 en is ook naar kleiner overgeschakeld. Pat. was wel nog bezig met zijn FS 12m2, maar later bleek hij de verkeerde keuze gemaakt te hebben, hij is zwaar overpowered geweest en is er veiligheidshalve afgekomen. Sven was met zijn FS Speed2 10m2 bezig en de FS Psycho 8m2. Pat. heeft dan nog voor de eerste keer met Svens Psycho 8 gevaren. Int begin iets te weinig wind maar later werd het super. Dan heeft Sven nog effe overgenomen. En later heeft Pat. nog gevaren met Jan's Cabrinha 9m2.
De 9m2 was voor mij zeker de beste keuze, ik heb mij heel goe geamuzeerd. Int begin was het een beetje wennen, lang geleden dat de wind uit NO richting kwam. De golfjes nemen met rechterbeen voor waren de meesten van ons lang niet meer gewoon, en ook voorang verlenen vergde wat extra denkwerk. Ook al was het hoog water rond 18h30, de golven waren zeer leuk. Ook tussen de golven waren mooie 'lanen'. Lang geleden dat ik nog zulke omstandigheden meegemaakt heb op de 'Black Pearl'. Ook leuk om eens te leren golfrijden. Tussendoor ook effe het slalom-boardje van Koen uitgetest. Leuk boardje, draait gemakkelijk, gaat vlot upwind, en wat mij vooral opviel: pikeert gewoon niet. Voor mij was het vooral wennen aan vastzittende voetbanden :-)
Naar het einde toe kwam de eerste geul vrij wat weer voor extra fun zorgde.
En helemaal naar het einde toe, na 20h15, werd het nogal donker (tiens, staat de zon normaal niet boven de horizon? ;-) ). Voor mij geen groot probleem, ik zie met daglicht ook al geen steek voor mijn ogen ;-) Uiteindelijk rond 20h30 als laatste van het water gekomen, moe maar voldaan :-)

3) Het detail na de sessie:

Toen ik aan het opkramen was is Stephan zijn materiaal gaan overbrengen van Koens auto naar de mijne (Koen moet zo ver ni en ik moet nog veel verder). Toen hij terugkwam om zijn kite (in het halfdonker) van het strand te halen durfde hij mij bijna het 'slechte' nieuws niet melden: de deuren waren niet op slot, het slot aan de bestuurderszijde leek geforceerd en het dekzeil aan mijn koffer was opengesmeten. Hij hoopte ergens nog dat ik de auto zo had achtergelaten, maar dat was niet zo :-) Geen erg, ik laat geen vlot verkoopbaar gerief ik mijn auto liggen. Er lag nog één kite in, mijn 7m2, maar kitemateriaal is ni interessant voor hen natuurlijk. De inbrekers zullen het ni zo tof gevonden hebben maar ze hadden het blijkbaar snel door :-)
Ik denk dat autos zonder alarm en met een gemakkelijk forceerbaar slot hun doelwit zijn. Het is zot hoe gemakkelijk ze binnegeraakt lijken te zijn. Enkel het slot aan de bestuurderskant is kapot, geen verdere schade. De centrale vergrendeling werkt nog, de deur kan dus nog op slot, echt niets ergs dus. Just spijtig da mijn afstandsbedieningsleutel kapot is, nu moet ik de auto opendoen en afsluiten langs de andere kant :-)
terwijl ik mij aant aankleden was heeft Stef. het noodnummer gebeld om dit te melden en ze hebben de politie van De Haan ter plaatse gestuurd. Ze zijn de vaststelling dan komen doen op de moto. Dit allemaal terwijl ik mij aant aankleden was, de auto aant vullen was en de overhoop gesmeten zakken aant ordenen was (ik ben gene rappe zoals de meesten wel weten :-) ).
Uiteindelijk ginder vertrokken rond 21h30.
Mijn auto stond nochtans vooraan de parking, als 4e geparkeerd. De politie gaf de tip om de autos best op de grote baan te parkeren. Geen garantie natuurlijk, maar vermits daar meer gerij is... Zij denken dat het 'tram-dieven' zijn, ze vluchten met de buit op de tram.

Enfin, wat ik hier van onthou is de zalige sessie! :-))

Laatst aangepast door Fred. op za 12 sep 2009, 18:27; in totaal 1 keer bewerkt

Fred.

Aantal berichten: 1188
Registration date: 13-08-08

Profiel bekijken http://www.kiteboarden.tk

Terug naar boven Go down

Re: Inbraak terug op de Kiezel tijdens onze sessie

Bericht van Bart op za 12 sep 2009, 13:56

Het is maar een detail...................

Maar op de meeste trams staan camera's

Ze moeten eens de moeite doen om te gaan kijken

Bart

Aantal berichten: 4
Leeftijd: 34
Registration date: 01-08-09

Profiel bekijken

Terug naar boven Go down

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven

Permissies van dit forum: