morgen ???
Kite Board :: Kalender :: Kalender
Pagina 1 van 1 • Deel •
morgen ???
morgen in de namiddag beetje wind tussen 14.00u en 17.00u volgens watersportweer ..... ik ben van plan om terug eens naar de belgische parel te trekken !!!

Gent kite center- Aantal berichten: 29
Leeftijd: 33
Registration date: 01-07-09

Re: morgen ???
Aha, is onze toerist terug? :-)
Hoe ist ginder geweest?
Sven en Rudy zullen er morgen ook zijn, Sven zou zijn nieuwe FS Speed3 19m2 (Silver Arrow) eindelik nekeer willen testen. Zie: http://kitesurfen.all-forum.net/waarheen-f2/zondag-20-9-09-zwarte-kiezel-t347.htm
Hoe ist ginder geweest?
Sven en Rudy zullen er morgen ook zijn, Sven zou zijn nieuwe FS Speed3 19m2 (Silver Arrow) eindelik nekeer willen testen. Zie: http://kitesurfen.all-forum.net/waarheen-f2/zondag-20-9-09-zwarte-kiezel-t347.htm

Fred.- Aantal berichten: 1188
Registration date: 13-08-08

yip, terug .....
heb een probleempje met mijn fototoestel, foto's komen later .... heb er wel die van Tunesië eens opgezet ....
Kom jij morgen Fred ?
heb een probleempje met mijn fototoestel, foto's komen later .... heb er wel die van Tunesië eens opgezet ....
Kom jij morgen Fred ?

Die van Tunesie heb ik al lang op de site zelf gezet: 'Media' - 'Onze Fotos'.
Ik kom waarschijnlijk niet, een weekendje rust :-) En het lijkt mij toch wa weinig wind te zijn ook :-) tZal wel genoeg zijn om te kiten, maar wanneer en hoe weet ik nog ni :-)
Ik kom waarschijnlijk niet, een weekendje rust :-) En het lijkt mij toch wa weinig wind te zijn ook :-) tZal wel genoeg zijn om te kiten, maar wanneer en hoe weet ik nog ni :-)

Die onder Nico in action zijn van Turkije, die upload van daarnet is van Tunesië 2009

rond 15.00u zelfs 15 knopen watersportweer ..... ik zit al met een broek vol goesting ..... nu reeds eind de 4 beaufort !!

Ik kom af al is het voor Sven zijn Speed3 eens te zien.
Groeten Pat.
Groeten Pat.

Pat- Aantal berichten: 309
Leeftijd: 45
Registration date: 26-08-08

EH-Nico schreef:Die onder Nico in action zijn van Turkije, die upload van daarnet is van Tunesië 2009
Ok, nu snap ik ook beter die waterkleur :-)
Ik heb die van Tunesie ook op de site gezet: 'Nico Tunesie 19/09/09' => nu moet den datum nog just gezet worden, wanneer zijn die genomen?
Lukt het nog altijd niet om uw laatste fotos erop te krijgen?
PS:
Hoe is de low-wind sessie van gisteren geweest, op uw vertrouwde Belgische spot?

Kite Board :: Kalender :: Kalender
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: