Zondag FS Speed 3 test ,19 m
Pagina 1 van 1 • Deel •
Zondag FS Speed 3 test ,19 m
Vandaag Sven zijn FS Speed3 19 m getest.
Zeer rustige gecontroleerde kite en idd mega hangtime.
Juist iets minder agressiever bij het opspringen , maar ik denk dat dit kwestie van gewoonte worden is, de mega lange hangtime maakt alles goed.Je land zoals een pluimpje op het water als je natuurlijk goed instuurd é nog nooit zo een ervaring gehad .Juist bij het eindigen van de sessie gingen we de landing eens testen dat ging niet goed , er moest geen 5 de lijn bij (FDS)omdat het nieuwe systeem veel beter was.Sven ging nog eens goed nalezen "on the manual" of dat hij het wel volgens de handelingen van FS deed .Wij konden het niet tot een veilige landing volbrengen.Maar voor de rest een zeer goede kite.Van 14h00 tot 16h30 10 a 13 knp ,16h30 tot 18h00 14 a 16 knp.
Bedankt Sven voor riding his " Beast".Leuke ervaring.
Tot de volgende update ,oh ja wie was er ,awel Robin, Nico,Jan, Rudy ,Sven en nog twee gasten.
C
Zeer rustige gecontroleerde kite en idd mega hangtime.
Juist iets minder agressiever bij het opspringen , maar ik denk dat dit kwestie van gewoonte worden is, de mega lange hangtime maakt alles goed.Je land zoals een pluimpje op het water als je natuurlijk goed instuurd é nog nooit zo een ervaring gehad .Juist bij het eindigen van de sessie gingen we de landing eens testen dat ging niet goed , er moest geen 5 de lijn bij (FDS)omdat het nieuwe systeem veel beter was.Sven ging nog eens goed nalezen "on the manual" of dat hij het wel volgens de handelingen van FS deed .Wij konden het niet tot een veilige landing volbrengen.Maar voor de rest een zeer goede kite.Van 14h00 tot 16h30 10 a 13 knp ,16h30 tot 18h00 14 a 16 knp.
Bedankt Sven voor riding his " Beast".Leuke ervaring.
Tot de volgende update ,oh ja wie was er ,awel Robin, Nico,Jan, Rudy ,Sven en nog twee gasten.
C

Pat- Aantal berichten: 309
Leeftijd: 45
Registration date: 26-08-08

Re: Zondag FS Speed 3 test ,19 m
dit lukt niet
tip het volgende na elkaar zonder spaties
http : // www . youtube.com / watch?v=vALzZz9tqIE
tip het volgende na elkaar zonder spaties
http : // www . youtube.com / watch?v=vALzZz9tqIE
janapo- Gast
Re: Zondag FS Speed 3 test ,19 m
Goeiemorgen Jan,
Zoals ik al gezegd heb als reactie op een vorige post van u, het zou
véél gemakkelijker zijn moest ge u ook gewoon registreren op ons 'Kite
Board' :-)
Eén van de voordelen is dat je dan links, fotos, filmkes, enz... op een normale manier kan posten :-)
Zoals uw filmke bvb.:
Zoals ik al gezegd heb als reactie op een vorige post van u, het zou
véél gemakkelijker zijn moest ge u ook gewoon registreren op ons 'Kite
Board' :-)
Eén van de voordelen is dat je dan links, fotos, filmkes, enz... op een normale manier kan posten :-)
Zoals uw filmke bvb.:

Fred.- Aantal berichten: 1188
Registration date: 13-08-08

Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: