Vr 02/10/09 - Stef., Fred. - Black Pearl

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Go down

Vr 02/10/09 - Stef., Fred. - Black Pearl

Bericht van Fred. op zo 04 okt 2009, 08:25

Vrijdag kreeg ik opnieuw de bevestiging van wat ik dikwijls zeg: het was een voorspelling waarvan je kan zeggen dat er wel zal gekite kunnen worden, de vraag is eerder wanneer en hoe, voor mij de moeite niet om ervoor naar zee te rijden.

Ik heb toch de grote gok gewaagd en toch naar zee gereden :-) Nico had zoooveel goesting om te gaan, Stef. kon ik uiteindelijk ook overtuigen om zijn gemaakte afspraak te verzetten, en zelfs Koentje begon het te zien zitten :-)
De voorspellingen bleven onbetrouwbaar, ik hoopte dus dat ze er naast zaten aan de lage kant :-)

Het is een absolute low-wind sessie geworden.
Toen Stef. en ik aankwamen was het al duidelijk: niemand op het water, enkel Nico vertrok juist. Ik heb hem nog nooit zo hard zien windscheppen denkik :-) Uiteindelijk moest hij er in de buurt van de muur af en terugwandelen.
We waren er nu toch, dan maar de boel opgetuigd.
Stef. heeft zijn botjes wijselijk voor zijn schoentjes gewisseld, met succes, hij heeft zich vrijdag veel beter geamuzeerd dan donderdag.

Stephan was deze 2 dagen duidelijk de low-end kampioen van onze bende, hij is de enige die bijna altijd heeft kunnen blijven opkruisen!
Dit in tegenstelling tot mij. Met mijn korte lijnen was er vrijdag duidelijk te weinig wind voor mij. Ik heb maar een half uurke goe gepowered kunnen spelevaren.
Ondertussen heb ik mijn lijnen alweer verlengd, laat de volgende low-wind sessie nu maar komen :-)

Koen en Peter zijn later ook nog toegekomen maar zij zijn het water niet op geweest. Ze hebben enkel hun kite opgepompt.

Fred.

Aantal berichten: 1188
Registration date: 13-08-08

Profiel bekijken http://www.kiteboarden.tk

Terug naar boven Go down

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven

Permissies van dit forum: