Next ...Vrijdag en Zat&Zon
Kite Board :: Kalender :: Kalender
Pagina 1 van 1 • Deel •
Next ...Vrijdag en Zat&Zon
Terug wind vooral op vrijdag 5 a 6 wellicht motregen soms. Noorderwind.Hoog om 12h50.
Misschien neem ik wel congzee om in de namiddag te knallen met de Speed2 , 8 m.
Wordt nog bevestigd later op de" week.
Weekend 4 a 5 droog ,noorderwind en van de partij.
Tot Vandeweekend .
Groeten Pat.
Misschien neem ik wel congzee om in de namiddag te knallen met de Speed2 , 8 m.
Wordt nog bevestigd later op de" week.
Weekend 4 a 5 droog ,noorderwind en van de partij.
Tot Vandeweekend .
Groeten Pat.

Pat- Aantal berichten: 309
Leeftijd: 45
Registration date: 26-08-08

Re: Next ...Vrijdag en Zat&Zon
Vrijdag ben ik om 14h00 op "The Black Pearl".Het wordt knalen.
Naar de avond toe 7 beaufort N Tot NW (droog vanaf de kust),hoog om 13h00 .
Nico ,Sven ,Fred ,Stef ge weet mij zijn hey.Traject in mind Bredene-Wenduine.
Groeten Pat.P.S Zaterdag morgen terug van de partij laag om 08h15 dus aanvang 09h00.
Naar de avond toe 7 beaufort N Tot NW (droog vanaf de kust),hoog om 13h00 .
Nico ,Sven ,Fred ,Stef ge weet mij zijn hey.Traject in mind Bredene-Wenduine.
Groeten Pat.P.S Zaterdag morgen terug van de partij laag om 08h15 dus aanvang 09h00.

P.S als Fred ,Stef en Nico naar Zeebrugge gaan Vrijdag 16/10/09 rond 14h00 ben ik daar ook omwille dat er niemand aan de "Black Pearl" aanwezig zal zijn.Ze geven pieken 7 beaufort en das nog altijd veiliger als er iemand is he.
Als die gasten niet gaan ga ik naar de Haan hopelijk is daar dan iemand aanwezig denk het wel.
C
Als die gasten niet gaan ga ik naar de Haan hopelijk is daar dan iemand aanwezig denk het wel.
C

Da is formitastisch nieuws Pat.!
Wij waren eerst van plan om met die zware windvoorspellingen wat rustiger oorden te gaan opzoeken, iets dichter bij huis. We hadden eerst de zalige vlakwaterspot Paulina Polder in gedachten. Maar vermits onze Pat. Extreme een voor hem onbekende spot momenteel ni echt ziet zitten, maar wél de 'verplaatsing' naar Zeebrugge zou willen doen, willen wij natuurlijk maar al te graag ook naar Zeebrugge afzakken! :-)
Echt tof da ge bereidt zijt om nog nekeer 'op verplaatsing' te kiten Pat., dan kunnen we na lange tijd toch nog eens allen samen op een andere spot varen.
Mijn baas heeft mij bijna gedwongen om congé te pakken vrijdag, ik heb nog teveel congédagen staan naar zijn goesting :-) Vermits het serieus frisser begint te worden begint het kiteseizoen voor mij op zijn einde te lopen, dit is dus de uitgelezen moment :-)
Stef. kan dit weekend niet, maar vrijdag absoluut wel! :-) Hij zou wel graag vroeg thuis zijn. Geen probleem, Pat. moet ook vroeg naar huis, en ik ben ook graag vroeg thuis :-)
Koen moet normaal gezien tot 12h werken. Als alles goed is zou hij na zijn werk met ons meerijden.
Nico kan het nu nog niet voorspellen, hij zal vrijdagvoormiddag weten te zeggen hoe snel hij met zijn werk zal gedaan krijgen. Hij is diegene die Paulina voorstelde met deze hevige wind, maar kdenk wel dat hij Zeebrugge, ook wel zal zien zitten :-) Zeker als onze Pat. ook komt, en ook omdat het tijdens de week is, dan is er sowiso ni veel volk in Zeebrugge :-) Wel véél wind, minder interessant om zijn zotte tricks te oefenen. En ook waarschijnlijk grote golven, net voor hij zich een wave-plankske gaat kopen :-(
Wij waren eerst van plan om met die zware windvoorspellingen wat rustiger oorden te gaan opzoeken, iets dichter bij huis. We hadden eerst de zalige vlakwaterspot Paulina Polder in gedachten. Maar vermits onze Pat. Extreme een voor hem onbekende spot momenteel ni echt ziet zitten, maar wél de 'verplaatsing' naar Zeebrugge zou willen doen, willen wij natuurlijk maar al te graag ook naar Zeebrugge afzakken! :-)
Echt tof da ge bereidt zijt om nog nekeer 'op verplaatsing' te kiten Pat., dan kunnen we na lange tijd toch nog eens allen samen op een andere spot varen.
Mijn baas heeft mij bijna gedwongen om congé te pakken vrijdag, ik heb nog teveel congédagen staan naar zijn goesting :-) Vermits het serieus frisser begint te worden begint het kiteseizoen voor mij op zijn einde te lopen, dit is dus de uitgelezen moment :-)
Stef. kan dit weekend niet, maar vrijdag absoluut wel! :-) Hij zou wel graag vroeg thuis zijn. Geen probleem, Pat. moet ook vroeg naar huis, en ik ben ook graag vroeg thuis :-)
Koen moet normaal gezien tot 12h werken. Als alles goed is zou hij na zijn werk met ons meerijden.
Nico kan het nu nog niet voorspellen, hij zal vrijdagvoormiddag weten te zeggen hoe snel hij met zijn werk zal gedaan krijgen. Hij is diegene die Paulina voorstelde met deze hevige wind, maar kdenk wel dat hij Zeebrugge, ook wel zal zien zitten :-) Zeker als onze Pat. ook komt, en ook omdat het tijdens de week is, dan is er sowiso ni veel volk in Zeebrugge :-) Wel véél wind, minder interessant om zijn zotte tricks te oefenen. En ook waarschijnlijk grote golven, net voor hij zich een wave-plankske gaat kopen :-(

Fred.- Aantal berichten: 1188
Registration date: 13-08-08

Oke ,wijs da ge daar ook zijt gatsen het wordt nu eens knallen tussen Blankenberge en Zeebrugge.Kijken waar de mega geulen zich bevinden we zullen er wel één vinden and "big jumps with FS Speed 2 ,8 m nog altijd voor mij n'n vuurdoop te goed.Onder het motto "all we need is the need for speed.We hebben er allen zin in zo te zien tot morgen gasten voor mij op verplaatsing kijken wa da geeft.
Groeten oan de moaten.Tot 14h00
Groeten oan de moaten.Tot 14h00

Update:
Koen gaat niet kiten vandaag.
Koen gaat niet kiten vandaag.

Nog een update:
Ik slaag er niet in om Nico te bereiken :-( Direct Voice Mail, ik heb een uitgebreid bericht nagelaten.
Ik slaag er niet in om Nico te bereiken :-( Direct Voice Mail, ik heb een uitgebreid bericht nagelaten.

Nico's batterij was plat.
Minder nieuws: hij heeft nog téveel werk en kan bijgevolg vandaag ook niet kiten :-(
Morgen ziet hij het wel zitten, rond de middag.
Minder nieuws: hij heeft nog téveel werk en kan bijgevolg vandaag ook niet kiten :-(
Morgen ziet hij het wel zitten, rond de middag.

Kite Board :: Kalender :: Kalender
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: