Zondag aanstaande.
Kite Board :: Kalender :: Kalender
Pagina 1 van 1 • Deel •
Zondag aanstaande.
Zondag ziet er goed uit uit 5 a 6 beaufort WZW,laag om 12h00 hummmmmmmmmmm.

Pat- Aantal berichten: 309
Leeftijd: 45
Registration date: 26-08-08

Re: Zondag aanstaande.
Nico ziet het ook wel zitten :-)
Guy ook, Koen... die twijfelt natuurlijk nog ;-)
Ik zie het ook zitten, enige 'detail' is dat ik moe werken dit weekend... Maar misschien kan ik mijn werk wel regelen zodat een namiddagsessietje er wel nog bij kan :-)
Mijn persoonlijke voorkeur gaat zo laat op het seizoen absoluut naar Zeebrugge.
Momenteel zien de voorspellingen er goe uit voor een 9-tje :-)
Guy ook, Koen... die twijfelt natuurlijk nog ;-)
Ik zie het ook zitten, enige 'detail' is dat ik moe werken dit weekend... Maar misschien kan ik mijn werk wel regelen zodat een namiddagsessietje er wel nog bij kan :-)
Mijn persoonlijke voorkeur gaat zo laat op het seizoen absoluut naar Zeebrugge.
Momenteel zien de voorspellingen er goe uit voor een 9-tje :-)

Fred.- Aantal berichten: 1188
Registration date: 13-08-08

ik ga naar Zeebrugge ..... maar ik denk dat het eerder een 12 m weertje zal zijn ....

Gent kite center- Aantal berichten: 29
Leeftijd: 33
Registration date: 01-07-09

De voorspelingen zijn idd een beetje afgezwakt, afwachten dus, 9 of 12 :-)

De voorspellingen lijken idd eerder richting 12m2 te wijzen.
Pat., zie jij het zitten als je het geen 8-weerke is?
Stef. heeft zich geengageerd om met de surfclub te mountainbiken en kan bijgevolg ni mee kiten :-(
Koen ziet het momenteel niet zitten, maar hij heeft natuurlijk ook goede vooruitzichten, tijdens de herfstvakantie naar Fuerteventura, naar één van de meest windzekere (windsurf-) spots ter wereld: Vargas! Misschien verandert hij morgenvoormiddag toch nog van gedacht en komt hij toch mee, hij zal mij dan wel nog bellen :-)
Als alles meezit zou ik rond de middag stoppen met werken, beetje eten en rond 13h naar Zeebrugge vertrekken.
Voor mij zou het wel ideaal zijn moest het een 12-weerke worden. Na mijn onvrijwillige lifts bij één van de vorige sessies zou ik toch nog eens extra willen checken of de tuning nog ok is (lijnen verlengd net vóór die fameuze sessie). En mijn kite is toen ook goe natgeregend en kan wel een droogsessie gebruiken.
Pat., zie jij het zitten als je het geen 8-weerke is?
Stef. heeft zich geengageerd om met de surfclub te mountainbiken en kan bijgevolg ni mee kiten :-(
Koen ziet het momenteel niet zitten, maar hij heeft natuurlijk ook goede vooruitzichten, tijdens de herfstvakantie naar Fuerteventura, naar één van de meest windzekere (windsurf-) spots ter wereld: Vargas! Misschien verandert hij morgenvoormiddag toch nog van gedacht en komt hij toch mee, hij zal mij dan wel nog bellen :-)
Als alles meezit zou ik rond de middag stoppen met werken, beetje eten en rond 13h naar Zeebrugge vertrekken.
Voor mij zou het wel ideaal zijn moest het een 12-weerke worden. Na mijn onvrijwillige lifts bij één van de vorige sessies zou ik toch nog eens extra willen checken of de tuning nog ok is (lijnen verlengd net vóór die fameuze sessie). En mijn kite is toen ook goe natgeregend en kan wel een droogsessie gebruiken.

De richting lijkt ook nog wa moeilijk te doen. Momenteel nog zwaar aflandig, normaal zou het deze namiddag side shore moeten komen. Afwachten dus.

gaan jullie vandaag gaan kiten naar Zeebrugge of DeHaan?
om hoe laat?
Toffel
om hoe laat?
Toffel
toffel- Aantal berichten: 7
Registration date: 07-10-09
De bedoeling was oorspronkelijk om rond 14h naar Zeebrugge te gaan Toffel.
Maar, ... er zijn enkele 'maren':
- De wind zit momenteel zwaar aflandig. Afwachten of hij side-shore draait.
- Ik moet nog werken tot deze middag, kan dus maar in de namiddag. Komt goe uit met de voorspelde windrichtingverandering. Maar we moeten er natuurlijk ook rekening mee houden dat het wintertijd is, rond 18h al donker dus.
- Nico is niet zo zeker meer of hij wel zal kunnen gaan, zijn vrouw moet nu naar spoed. Afwachten wat het wordt, zijn goesting om deze namiddag toch nog te gaan is wel extreem groot.
- Als de wind aflandig blijft zouden we eventueel nog naar Borssele uitwijken. Ik ben ni zeker of de windkracht voldoende zal zijn (normaal wel voor een 12m2), maar sowiso wel lekker warm en vlak water daar :-)
- Pat. ga ik straks nog bellen. Hij zag het wel zitten als hij eindelijk nekeer een deftige sessie zou kunnen varen met zijn nieuwe FS Speed 8m2. Maar ook dat is twijfelachtig, zowel door de richting als door de windkracht.
Maar, ... er zijn enkele 'maren':
- De wind zit momenteel zwaar aflandig. Afwachten of hij side-shore draait.
- Ik moet nog werken tot deze middag, kan dus maar in de namiddag. Komt goe uit met de voorspelde windrichtingverandering. Maar we moeten er natuurlijk ook rekening mee houden dat het wintertijd is, rond 18h al donker dus.
- Nico is niet zo zeker meer of hij wel zal kunnen gaan, zijn vrouw moet nu naar spoed. Afwachten wat het wordt, zijn goesting om deze namiddag toch nog te gaan is wel extreem groot.
- Als de wind aflandig blijft zouden we eventueel nog naar Borssele uitwijken. Ik ben ni zeker of de windkracht voldoende zal zijn (normaal wel voor een 12m2), maar sowiso wel lekker warm en vlak water daar :-)
- Pat. ga ik straks nog bellen. Hij zag het wel zitten als hij eindelijk nekeer een deftige sessie zou kunnen varen met zijn nieuwe FS Speed 8m2. Maar ook dat is twijfelachtig, zowel door de richting als door de windkracht.

Zoals in het verwante topic te lezen is op Svens Forum, Jan ziet het ook wel zitten om naar Zeebrugge te gaan vandaag :-)
Zie: http://kitesurfen.all-forum.net/waarheen-f2/zondag-aanstaande-t397.htm#1545
En ik begin erin te geloven dat de windrichting side shore zal draaien deze namiddag :-)
Pat. gelooft ook in de goeie richting deze namiddag, maar als het (alweer) een 12 weerke wordt zal hij waarschijnlijk toch niet kiten.
Zie: http://kitesurfen.all-forum.net/waarheen-f2/zondag-aanstaande-t397.htm#1545
En ik begin erin te geloven dat de windrichting side shore zal draaien deze namiddag :-)
Pat. gelooft ook in de goeie richting deze namiddag, maar als het (alweer) een 12 weerke wordt zal hij waarschijnlijk toch niet kiten.

ik zie de eerste gasten toekomen in zeebrugge... zal me nu gaan klaarmaken(auto laden) ... ik passeer eerst Dehaan, zal daar kijken en als er daar niemand is rij ik door naar Zeebrugge... als er mensen morgen kiten, laat het mij natuurlijk weten... ik ben morgen vrij tot 15uur.....
toffel 0479861281
toffel 0479861281
toffel- Aantal berichten: 7
Registration date: 07-10-09
ik ben morgen vrij na 13u, en normaal gezien ook donderdag en vrijdagnamiddag.
kitesurfen.be- Aantal berichten: 79
Registration date: 28-10-08
Kite Board :: Kalender :: Kalender
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: