Zondag 12h30
Pagina 1 van 1 • Deel •
Zondag 12h30
Vandaag eens gemountainboard te Melle met den FS 8 m Speed 2 mega rukkies gehad ,af en toe eens van mijn board gecatapulteerd maar met mega gecontroleerde slide dings opgevangen .
Gelukig was het gras een beetje vochtig waardoor je automatisch als een glijbaan door het malse gras glijde als het fout ging.
Zuiden wind pieken 25 a 15.Om 14h30 gestopt daar de regen zone geariveerd was (Radar Fred-site).
Test is voorlopig zeer goed meegevallen door deze toch zeer vlaggerige omstandigheden soms.
Mega pup en hangtime power als de wind toch wat stabiel probeerde te blijven.
Net zoals ik het verwachte ,m.a.w de verwachtingen zijn ingelost.
Groeten Pat.
Gelukig was het gras een beetje vochtig waardoor je automatisch als een glijbaan door het malse gras glijde als het fout ging.
Zuiden wind pieken 25 a 15.Om 14h30 gestopt daar de regen zone geariveerd was (Radar Fred-site).
Test is voorlopig zeer goed meegevallen door deze toch zeer vlaggerige omstandigheden soms.
Mega pup en hangtime power als de wind toch wat stabiel probeerde te blijven.
Net zoals ik het verwachte ,m.a.w de verwachtingen zijn ingelost.
Groeten Pat.

Pat- Aantal berichten: 309
Leeftijd: 45
Registration date: 26-08-08

Re: Zondag 12h30
Blij te lezen da ge eindelijk toch een geslaagde test kunnen doen hebt met uw FS 8m2 Pat.!
Wel nog steeds geen ideale omstandigheden, en ook op het land. Je weet dat het een super-machien is, maar hopelijk binnenkort toch nekeer de ideale omstandigheden op het water hé!
Wel nog steeds geen ideale omstandigheden, en ook op het land. Je weet dat het een super-machien is, maar hopelijk binnenkort toch nekeer de ideale omstandigheden op het water hé!

Fred.- Aantal berichten: 1188
Registration date: 13-08-08

Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: