~08/11/2009~Zondag~Koen~Gran Canaria~Kitesurfen~

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Go down

~08/11/2009~Zondag~Koen~Gran Canaria~Kitesurfen~

Bericht van Fred. op ma 09 nov 2009, 15:54

Koen is terug int land :-)
Ik hoop dat hij zelf zijn laatste verslag zal schrijven, maar ondertussen zal ik wel al een beetje schrijven :-)

Laatste dag van zijn verlof, samen met Alex naar Vargas (keienstrand en meestal harde wind met krachtige golven) voor nog een sessietje met hun 7m2.
Het was de beste sessie van deze week. Tot gans op het einde...

Toen Alex uit het water kwam liep er al iets mis: kite viel en Alex werd een beetje verder getrokken over de keien. Gelukkig zijn de andere kiters daar zeer attent en snelden ze snel te hulp. Zijn kite werd onmiddellijk opgevangen.
Ondertussen was Koen aan zijn laatste rakskes bezig op de hoge golven. Toen hij nog een laatste keer een jump van een hoge golf deed liep het mis. Hij kwam verkeerd neer met een enorme smak. Resultaat: gekneusde ribben (is nog naar spoed geweest ter plaatse alvorens te vertrekken), maar ook 2 lijnen af. Zijn kite is zonder spanning op de lijnen naar beneden gekomen en heeft dan ineens weer volle wind gevangen. Iets moest het begeven, het waren gelukkig maar de lijnen (beide lijnen rechts).

Uiteindelijk heeft hij zijn materiaal ginder achtergelaten (bij Alex), zijn pijnlijke ribben lieten hem niet meer toe om nog deftig in te pakken. Enkel zijn bar heeft hij mee, zijn lijnen zal hij hier bij Benji vervangen.

===============================================

Onze Koen is weer op kitereis!
Weer naar Gran Canaria, maar deze keer niet naar Sotavento, wel bij zijn maat Alex op het hoofdeiland.
Veel wind, goe weer en verschillende kitelocaties op korte afstand, klinkt zéér goe in mijn oren! :-)
Ongelofelijk maar waar, Koen is ginder zelfs tot op het Forum geraakt om een verslagske te schrijven! ;-) Lees zijn verslag in onze 'Verslagen&Verhalen': http://kitesurfen.kitesboard.com/verslagen-verhalen-f17/gran-canaria-t383.htm

Fred.

Aantal berichten: 1188
Registration date: 13-08-08

Profiel bekijken http://www.kiteboarden.tk

Terug naar boven Go down

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven

Permissies van dit forum: