Di 13/04/10 - Stefan - Heist
Kite Board :: Kalender :: Kalender
Pagina 1 van 1 • Deel •
Di 13/04/10 - Stefan - Heist
Vandaag was het onze Stefan zijn beurt, nu probeerde hij mij ook zot te maken :-)
Hij heeft morgen (dinsdag) een dagje vrij en zakt met zijn vrouwtje Mireille naar zee af. En waarom zou hij zijn kitemateriaal ni meenemen en geen (kort) eerste-seizoenssessietje doen? Vooral dat de wind goe zit en de zon zelfs van de partij zal zijn :-)
Het ondiepe, vlakke water in Heist (goed gelegen bij NO, N, NW) zal er ook wel toe bijdragen dat hij niet al te veel kou zal lijden (als kou-puit zoals ik :-) ).
Have fun Stefan!
Hij heeft morgen (dinsdag) een dagje vrij en zakt met zijn vrouwtje Mireille naar zee af. En waarom zou hij zijn kitemateriaal ni meenemen en geen (kort) eerste-seizoenssessietje doen? Vooral dat de wind goe zit en de zon zelfs van de partij zal zijn :-)
Het ondiepe, vlakke water in Heist (goed gelegen bij NO, N, NW) zal er ook wel toe bijdragen dat hij niet al te veel kou zal lijden (als kou-puit zoals ik :-) ).
Have fun Stefan!

Fred.- Aantal berichten: 1188
Registration date: 13-08-08

Re: Di 13/04/10 - Stefan - Heist
hehe,
morgen zit ik vermoedelijk eindelijk weer eens alleen op ZK.... ik heb enorm veel last van nekpijn, van steeds links en rechts te moeten kijken of er geen kitesurfers in de weg aan het varen waren :-), iets wat ik heel de winter niet heb moeten doen :-)
morgen zit ik vermoedelijk eindelijk weer eens alleen op ZK.... ik heb enorm veel last van nekpijn, van steeds links en rechts te moeten kijken of er geen kitesurfers in de weg aan het varen waren :-), iets wat ik heel de winter niet heb moeten doen :-)
kitesurfen.be- Aantal berichten: 79
Registration date: 28-10-08
Ik dacht al zoiets, ik zei nog tegen Stefan 'hou rekening met Svens gezondheid, geef hem een dagske congé, alleen op The Black Pearl, en ga ergens anders in het water spelen voor uw eerste sessie' ;-)
En da kwam zijn vrouwtje ook goe uit, er is voor een niet kiter iets meer te 'beleven' in Heist, vooral dezen tijd :-)
En da kwam zijn vrouwtje ook goe uit, er is voor een niet kiter iets meer te 'beleven' in Heist, vooral dezen tijd :-)

anders moet hij zijn vrouwtje maar naar ZK sturen....
ik schijn een geboren entertainer te zijn :-)
ik schijn een geboren entertainer te zijn :-)
kitesurfen.be- Aantal berichten: 79
Registration date: 28-10-08
Opletten, da entertainen kan slecht zijn voor de nek hé! ;-)

stop it ...now
stijve nek...
Vrij te krijgen bij de apotheker (mogelijkheden voor volwassenen):
1.Ibuprofen 400mg 3 x per dag (altijd bij de maaltijd) vb Buprophar 400, 30 tabletten : 5.55€
2.Nek inwrijven met een zalf die opwarmt vb algipan 5.90€/80g of reflexspray 9.72€/150ml, liefst na een hete douche...
(oppassen voor ogen)
3.ontstekingswerende zalf vb Voltaren 11.86€/60g
een combinatie van 1+2 of 1+3 kan ook...
warmte zal de spieren ontspannen en de spanning op nekwervels gevoelig verminderen , waardoor pijn vermindert.
Andere slaaphouding of ander hoofdkussen helpen ook. Niet te lang dezelfde houding aannemen (niet uren voor pc scherm zitten of studeren in zelfde houding)... Allé , hop naar zee : GO & KITE
Vrij te krijgen bij de apotheker (mogelijkheden voor volwassenen):
1.Ibuprofen 400mg 3 x per dag (altijd bij de maaltijd) vb Buprophar 400, 30 tabletten : 5.55€
2.Nek inwrijven met een zalf die opwarmt vb algipan 5.90€/80g of reflexspray 9.72€/150ml, liefst na een hete douche...
(oppassen voor ogen)
3.ontstekingswerende zalf vb Voltaren 11.86€/60g
een combinatie van 1+2 of 1+3 kan ook...
warmte zal de spieren ontspannen en de spanning op nekwervels gevoelig verminderen , waardoor pijn vermindert.
Andere slaaphouding of ander hoofdkussen helpen ook. Niet te lang dezelfde houding aannemen (niet uren voor pc scherm zitten of studeren in zelfde houding)... Allé , hop naar zee : GO & KITE
jan-apok- Gast
Ja, en ge hoort het van ne professional hé: ni teveel naar dezelfde kant kijken! Dus goe links en rechts blijven kijken en ni altijd naar beneden zien vanop 10m hoogte :-)

Jan bedankt voor de info ,kijk dat is nu eens goede raad.
Naar het schijnt zijn apothekers halve dokters.Blij dat we altijd op jouw kunnen rekenen Jan tot morgen of Donderdag he wand dat is nu jouw vrije dag heb ik van horen zeggen.
Groeten Pat
Naar het schijnt zijn apothekers halve dokters.Blij dat we altijd op jouw kunnen rekenen Jan tot morgen of Donderdag he wand dat is nu jouw vrije dag heb ik van horen zeggen.
Groeten Pat

Pat- Aantal berichten: 309
Leeftijd: 45
Registration date: 26-08-08

Kite Board :: Kalender :: Kalender
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: