gisteren 11 mei 2010
Pagina 1 van 1 • Deel •
gisteren 11 mei 2010
Koen en ik waren vastbesloten om de toch wel iets koude dag te trotseren. Aangekomen in Heist zag het er veelbelovend uit en na ons te hebben omgekleed achter de glazen windschermen heb ik na enige aarzeling de 12m opgetuigd. Maar na enkele rakskes ben ik er maar wijselijk afgekomen om vlug de 9m op te tuigen. De underthurn heb ik, aangezien de sterke wind, maar gelaten voor een andere keer maar ik heb toch veel kunnen oefenen op de "heel to toe" draai. Ook een mega crashke gehad waarbij ik over het strand en tot over de eerste geul pas tot stilstand kwam, behalve een opgesloofde mouw, een opgesloofde broekspijp en een gedeukt imago kwam ik er goed vanaf.
Met een plankje naar de kant te doen had ik wel heel erg koude handen gekregen en zijn we er na een 1h45 mee gestopt.
Vóór dat ik kon aftuigen heb ik eerst nog een beetje zitten schreien van de pijn door mijn koude handen. Enfin, het was toch de moeite waard.
Dat het toch maar rap 10° warmer wordt.
Met een plankje naar de kant te doen had ik wel heel erg koude handen gekregen en zijn we er na een 1h45 mee gestopt.
Vóór dat ik kon aftuigen heb ik eerst nog een beetje zitten schreien van de pijn door mijn koude handen. Enfin, het was toch de moeite waard.
Dat het toch maar rap 10° warmer wordt.
Stef- Aantal berichten: 67
Registration date: 26-08-08

Re: gisteren 11 mei 2010
Voor mij was het de eerste sessie van het seizoen. Zoals stef al zij geef ons maar 10 C° meer. t Was een korte sessie maar met zo temperaturen moet het voor mij niet meer zijn, ik begon al een beetje de kou te voelen aan mijn handen en dit met handschoenen, ik vroeg mij al af hoe de stef de kou kon weerstaan, dat moet pijnlijk geweest zijn. t Was zeker de moeite waard, op naar de volgende sessie.
Koen- Aantal berichten: 53
Registration date: 26-08-08

Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: