Vrijdag aanstaande.
Kite Board :: Kalender :: Kalender
Pagina 1 van 1 • Deel •
Vrijdag aanstaande.
Beloofd goed te worden.
Alles alles volgens plan verloopt ben ik daar rond 14h00.
Ceeyou.
Alles alles volgens plan verloopt ben ik daar rond 14h00.
Ceeyou.

Pat- Aantal berichten: 292
Leeftijd: 45
Registration date: 26-08-08

Re: Vrijdag aanstaande.
Niet alleen het weer is nogal onstabiel de laatste dagen, de voorspellingen ook :-)
Zowel de kracht als de richting zijn niet al te zeker :-(
Als de voorspellingen zo blijven als nu ben ik ook van plan om eindelijk nog nekeer te gaan kiten, kben toch thuis! :-)
En waarom niet bij onze maten op de Black Pearl? :-)
Als ik ni mis ben geeft ZW met aftrekkende zee (HW tussen 13h30 en 14h) ginder wel weer een zéér ongezellige stroming (sterke stroming met de wind mee, 'klote' dus, zoals sommigen dat plegen uit te drukken ;-) ), maar kzal da er maar bijnemen om onze 'vastgeroeste' kitematen nog nekeer te zien :-)
Pat., als ik ga kan je met mij meerijden hé!
Zowel de kracht als de richting zijn niet al te zeker :-(
Als de voorspellingen zo blijven als nu ben ik ook van plan om eindelijk nog nekeer te gaan kiten, kben toch thuis! :-)
En waarom niet bij onze maten op de Black Pearl? :-)
Als ik ni mis ben geeft ZW met aftrekkende zee (HW tussen 13h30 en 14h) ginder wel weer een zéér ongezellige stroming (sterke stroming met de wind mee, 'klote' dus, zoals sommigen dat plegen uit te drukken ;-) ), maar kzal da er maar bijnemen om onze 'vastgeroeste' kitematen nog nekeer te zien :-)
Pat., als ik ga kan je met mij meerijden hé!

Fred.- Aantal berichten: 1135
Registration date: 13-08-08

Re: Vrijdag aanstaande.
De meeste voorspellingen geven niets.
Enkel op de VRT geven ze wind, en dan nog wel uit N tot NO, terwijl alle anderen spreken over ZZW, draaiend naar W, NW...
Enfin, gisteren Sabine H, vandaag (11:20, Radio2) Frank Deboosere, we kunnen altijd gokken natuurlijk.
Vooral dat er momenteel zeker genoeg wind blijkt te staan en het stilaan sideshore aan het draaien is.
Om 13h heeft Pat. gedaan met werken, dan nemen we nog eens contact met elkaar op en beslissen we.
Enkel op de VRT geven ze wind, en dan nog wel uit N tot NO, terwijl alle anderen spreken over ZZW, draaiend naar W, NW...
Enfin, gisteren Sabine H, vandaag (11:20, Radio2) Frank Deboosere, we kunnen altijd gokken natuurlijk.
Vooral dat er momenteel zeker genoeg wind blijkt te staan en het stilaan sideshore aan het draaien is.
Om 13h heeft Pat. gedaan met werken, dan nemen we nog eens contact met elkaar op en beslissen we.

Fred.- Aantal berichten: 1135
Registration date: 13-08-08

Kite Board :: Kalender :: Kalender
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: