Vr 11/06/2010 Black Pearl
Pagina 1 van 1 • Deel •
Vr 11/06/2010 Black Pearl
Tiens, nog geen enkel verhaal over de 'sessie' van vandaag? ;-)
Ik zat mij daarnet op de fiets af te vragen: 'zouden we vandaag als een kite-sessie durven catalogeren?'...
Uiteindelijk heb ik maar beslist van wel :-)
Ten minste als ik volgend criteria gebruik: ten minste 20m over en weer kunnen surfen...
Enfin, om het kort te houden: het was een enorme gok om vandaag te gaan kiten met een 12m2. Maarten, Nico, Pat. en ikzelf hebben de gok gewaagd en tis niets geworden :-)
Deze morgen zat de richting nog wat aflandig maar de kracht optimaal. En bij ons, int binnenland, is het constant goed aant waaien geweest. Uitzonderlijk dat er dan aan zee geen wind staat (max. 12 knopen, meestal onder de 10).
Ik zat mij daarnet op de fiets af te vragen: 'zouden we vandaag als een kite-sessie durven catalogeren?'...
Uiteindelijk heb ik maar beslist van wel :-)
Ten minste als ik volgend criteria gebruik: ten minste 20m over en weer kunnen surfen...
Enfin, om het kort te houden: het was een enorme gok om vandaag te gaan kiten met een 12m2. Maarten, Nico, Pat. en ikzelf hebben de gok gewaagd en tis niets geworden :-)
Deze morgen zat de richting nog wat aflandig maar de kracht optimaal. En bij ons, int binnenland, is het constant goed aant waaien geweest. Uitzonderlijk dat er dan aan zee geen wind staat (max. 12 knopen, meestal onder de 10).

Fred.- Aantal berichten: 1135
Registration date: 13-08-08

Re: Vr 11/06/2010 Black Pearl
IDD juist met het mountenboard zou het goed geweest zijn.NW 9 a 12 knopen
Volgende keer beter.
Groeten Pat
Volgende keer beter.
Groeten Pat

Pat- Aantal berichten: 292
Leeftijd: 45
Registration date: 26-08-08

Wat is het probleem? NW 9-12 knopen is toch perfect. :-) Ik kan er toch niet aan doen dat jullie geen kites willen die varen vanaf 7 knopen.....
zaterdag een nieuwe poging?
zaterdag een nieuwe poging?
kitesurfen.be- Aantal berichten: 76
Registration date: 28-10-08
Met Mountenboard vandaag zou het zeker gaan.
Tot vandanamiddag groeten Pat.
Uwen 19 m Sven had perfect geweest. De geulen waren vrij tot in de Haan en Wenduine.
Tot vandanamiddag groeten Pat.
Uwen 19 m Sven had perfect geweest. De geulen waren vrij tot in de Haan en Wenduine.

Pat- Aantal berichten: 292
Leeftijd: 45
Registration date: 26-08-08

Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: