Zondag 20/06/10

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Go down

Zondag 20/06/10

Bericht van Pat op zo 20 jun 2010, 19:57

17 a 21 knopen NNO tot N ideaal voor den 12 m idereen was van de partij ,spijtig dat Sven niet aanwezig was door blesure aan hiel.
Samengevat voor mij was het een super weekend.Bam -Bam weekend.
Groeten Pat .

Pat

Aantal berichten: 292
Leeftijd: 45
Registration date: 26-08-08

Profiel bekijken http://www.kiteboarden.tk

Terug naar boven Go down

Re: Zondag 20/06/10

Bericht van Fred. op di 22 jun 2010, 17:04

Toen we om 14h aankwamen leek het voor mij duidelijk een 9 weerke. Jan kwam ook net toe en was het daar volledig mee eens.
Davy en Maarten waren hun 12 aan het oppompen en Robin was zowaar met zijn FS 15m2 aan het varen! Hij kwam eraf met de melding dat de 15 toch wel iets van het goede teveel was :-) 12m2 leek hem de beste keuze.
Nico was onderweg en gaf nog een bijna live update van de laatste windvoorspellingen: vrij constant, later lichtjes afnemend. Voor hem zeker een 12 weerke.
Enfin, Pat. en ik kozen toen ook maar voor onze 12m2. En ik heb dan maar mijn helm ook opgezet :-)
Jan bleef bij zijn 9m2, Toffel was er ook met zijn 10m2, Chaoske (Greg?) met zijn 11, en Kevin leerde zijn vriendin/vrouw de eerste 'stapjes' met een 6m2.
Int begin was het LW, dan maar op zoek naar de eerst vollopende geul, licht upwind richting Wenduine.
Met de beukende golven, zo typerend voor de Black Pearl, was het met mijn, int begin, underpowerede 12 behoorlijk 'werken' om er te geraken. Het gemakkelijkst bleek nog om tussen de gele boeien te gaan varen :-) Eenmaal bij Pat. en Robin aangekomen bleek ook daar de geul maar niet te willen vollopen.
Na een tijdje was iedereen eraf, behalve Pat. en ikzelf blijkbaar. Nico was er noodgedwongen afgemoeten: trapeze doorgescheurd!
Davy moest spijtig genoeg al gaan werken, maar gelukkig leende hij zijn trapeze aan Nico uit, thanks Davy!
Toen ik er net ook af wou komen kwam ik net in het begin van de langverwachte geul terecht! Daar ben ik natuurlijk effe blijven hangen :-) De anderen hadden het ook snel gezien en kwamen er ook allemaal weer op natuurlijk :-)
Vanaf dan werd het super en iedereen heeft zich dan ook duidelijk heel goe geamuzeerd.
De wind trok ook aan en het werd zelfs wa veel voor mijn 12m2, 9 was toen voor mij ideaal geweest. Bevestigd door Jan die gans de sessie bij zijn 9 gebleven is :-)

Leuke afsluiter van een windrijke week! :-)

Fred.

Aantal berichten: 1135
Registration date: 13-08-08

Profiel bekijken http://www.kiteboarden.tk

Terug naar boven Go down

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven

Permissies van dit forum: