Ma 12/07/10 - Pat., Fred., Stef., Koen - Zeebrugge?
Kite Board :: Kalender :: Kalender
Pagina 1 van 1 • Deel •
Ma 12/07/10 - Pat., Fred., Stef., Koen - Zeebrugge?
De voorspellingen zijn nogal onstabiel voor maandag, maar voorlopig ziet het er ni slecht uit naar de avond toe: 17 a 18 kn en aanlandig draaiend na 16 a 17h.
Pat. kan paraat zijn vanaf 16h30, Stef. en Koen zijn sowiso thuis, en ikzelf ook vanaf de middag.
Stef. is de gemakkelijkste ;-) Hij gaat mee, eender naar waar, en eender wanneer :-) Koen zal enkel naar Zeebrugge gaan, misschien met mij, misschien met Guy, of iemand anders. Pat. wil graag meerijden, maar of hij ook naar een druk (want tis zomer) Zeebrugge zal meewillen is nog de vraag?
Het zou wel nog eens leuk zijn om allen samen nog eens te kiten!
Ondertussen blijven we de weersverwachtingen opvolgen :-)
Ik laat ook Danny nog weten dat hij dit Topic in de gaten moet houden :-) Hopelijk kan hij morgen ook nekeer afkomen.
Pat. kan paraat zijn vanaf 16h30, Stef. en Koen zijn sowiso thuis, en ikzelf ook vanaf de middag.
Stef. is de gemakkelijkste ;-) Hij gaat mee, eender naar waar, en eender wanneer :-) Koen zal enkel naar Zeebrugge gaan, misschien met mij, misschien met Guy, of iemand anders. Pat. wil graag meerijden, maar of hij ook naar een druk (want tis zomer) Zeebrugge zal meewillen is nog de vraag?
Het zou wel nog eens leuk zijn om allen samen nog eens te kiten!
Ondertussen blijven we de weersverwachtingen opvolgen :-)
Ik laat ook Danny nog weten dat hij dit Topic in de gaten moet houden :-) Hopelijk kan hij morgen ook nekeer afkomen.

Fred.- Aantal berichten: 1135
Registration date: 13-08-08

Re: Ma 12/07/10 - Pat., Fred., Stef., Koen - Zeebrugge?
Zie ook Sven's Forum voor eventuele andere reacties: http://kitesurfen.all-forum.net/waarheen-f2/ma-12-07-10-pat-fred-stef-koen-zeebrugge-t626.htm

al gezien maatje ,zal het morgen voormiddag in de gaten houden
,moet werken tot 13.30 maar daarna tijd genoeg
danny- Aantal berichten: 17
Registration date: 06-07-10
Nu nog hopen dat de wind goe komt :-)
Bij de laatste voorspellingen lijkt het windveld later te komen, ... pas rond 19 a 20h...
Momenteel wel al 15 - 16kn, Jan (Apotheker) liet mij weten dat het wa veel wordt voor zijn Fly Surfer 15m2. Hij gaat nu eerst eten en dan keert hij terug met zijn 12m2 Cabrinha.
Pat. moet ook ergens aan zee zitten, maar kan hem ni bereiken.
Tim zijn voet is blijkbaar genezen, hij is volle bak aan het springen zegt Jan :-) Tim moet wel weg om 13h.
Bij de laatste voorspellingen lijkt het windveld later te komen, ... pas rond 19 a 20h...
Momenteel wel al 15 - 16kn, Jan (Apotheker) liet mij weten dat het wa veel wordt voor zijn Fly Surfer 15m2. Hij gaat nu eerst eten en dan keert hij terug met zijn 12m2 Cabrinha.
Pat. moet ook ergens aan zee zitten, maar kan hem ni bereiken.
Tim zijn voet is blijkbaar genezen, hij is volle bak aan het springen zegt Jan :-) Tim moet wel weg om 13h.

Ik begin te twijfelen of het nog de moeite is om van Moorsel te vertrekken voor vandaag :-)
Volgens de voorspellingen moet ik thuisblijven, maar de parasol waait hier weg in den hof! :-)
Volgens de voorspellingen moet ik thuisblijven, maar de parasol waait hier weg in den hof! :-)

Volgens Jans laatste update ist int binnenland idd meer aant waaien dan aan zee: http://kitesurfen.all-forum.net/waarheen-f2/zondag-11-juli-t621.htm#2576
Volgens de WebCams en windgrafieken ist een beetje op en af. kDenk wel dat ik met mijn EH Beast 12m2 zou kunnen varen, maar tis mij wa te limiet om er de afstand voor te doen.
kZal maar hier blijven en een plonske gaan doen in de surfput sebiet :-)
Volgens de WebCams en windgrafieken ist een beetje op en af. kDenk wel dat ik met mijn EH Beast 12m2 zou kunnen varen, maar tis mij wa te limiet om er de afstand voor te doen.
kZal maar hier blijven en een plonske gaan doen in de surfput sebiet :-)

Miljaar, wat een wisselende voorspellingen toch voor morgen! Waarschijnlijk door die onstabiele lucht met onweersbuien die er voor morgen aankomt :-(
Gevaarlijk weerke dus, en moeilijk voorspelbaar. We blijven opvolgen.
Momenteel komt het windveld weer wa vroeger: vanaf 18h droger, aanlandige wind, en genoeg voor de 12, misschien zelfs 9m2.
Gevaarlijk weerke dus, en moeilijk voorspelbaar. We blijven opvolgen.
Momenteel komt het windveld weer wa vroeger: vanaf 18h droger, aanlandige wind, en genoeg voor de 12, misschien zelfs 9m2.

Ik volg dat hier ook... misschien kom ik eens kijken na 18.30 u. 

jan-apokiter- Aantal berichten: 21
Leeftijd: 49
Registration date: 25-10-09

tSpelleke blijft duren... Nu geven ze weer voldoende wind vanaf 16h :-)
Maar er zijn nog wa onweersbuien op komst vanuit Frankrijk, we gaan rustig afwachten tot die gepasseerd zijn, het wordt sowiso een avondsessie (tenzij ze plots geen wind meer voorspellen).
Maar er zijn nog wa onweersbuien op komst vanuit Frankrijk, we gaan rustig afwachten tot die gepasseerd zijn, het wordt sowiso een avondsessie (tenzij ze plots geen wind meer voorspellen).

onweersbui nu in Gent
danny- Aantal berichten: 17
Registration date: 06-07-10
Yep, da had ik op Svens Forum al gepost (op voorhand gezien op neerslagradar vanuit Evere) :-)
Zie: http://kitesurfen.all-forum.net/waarheen-f2/maandag-en-dinsdag-zk-t628.htm#2586
Zie: http://kitesurfen.all-forum.net/waarheen-f2/maandag-en-dinsdag-zk-t628.htm#2586

Goe nieuws: Pat. rijdt gewoon mee, eender naar welke spot!
Zoals de voorspellingen er nu uitzien (laatste update van 12h) zie ik het wel zitten: Stef. in Heusden halen rond 16h, bij Pat. in Melle om 16h30 (dan komt hij net thuis van zijn werk).
En dan eventueel nog Koen ophalen in Drongen (jaja, hij heeft beloofd om volledig instapklaar te zijn :-) ). Maar Koen heeft keuze: misschien rijdt hij mee met Guy.
Nu nog de actuele windkracht, wolkendek, en windrichting wat opvolgen voor alle zekerheid :-) Vooral de windrichting: momenteel nog aflandig.
Zoals de voorspellingen er nu uitzien (laatste update van 12h) zie ik het wel zitten: Stef. in Heusden halen rond 16h, bij Pat. in Melle om 16h30 (dan komt hij net thuis van zijn werk).
En dan eventueel nog Koen ophalen in Drongen (jaja, hij heeft beloofd om volledig instapklaar te zijn :-) ). Maar Koen heeft keuze: misschien rijdt hij mee met Guy.
Nu nog de actuele windkracht, wolkendek, en windrichting wat opvolgen voor alle zekerheid :-) Vooral de windrichting: momenteel nog aflandig.

kom van zwarte kiezel: aflandig... laatste uur heeft wolkendek neiging om open te breken...ik heb de zon al gezien... nu nog de geschikte wind...

jan-apokiter- Aantal berichten: 21
Leeftijd: 49
Registration date: 25-10-09

Onweer en neerslag zal wel geen probleem meer vormen voor vanavond, windkracht zou ook ok moeten zijn, nu de richting nog afwachten...
Ik ga sowiso toch gokken en binnen een half uurke om Stefan vertrekken naar Heusden.
Ik ga sowiso toch gokken en binnen een half uurke om Stefan vertrekken naar Heusden.

Een smalle neerslagzone is net over de kust aant passeren, tegen 17h is die volledig weg, in ODK ist nu al droog, De Haan is al bijna niets meer.
Tijdens de bui stond er behoorlijk veel wind heb ik gelijk will:en zien aan de vlaggen op de WebCams.
De richting is ook goe aan het draaien, ik vertrek nu :-)
Tijdens de bui stond er behoorlijk veel wind heb ik gelijk will:en zien aan de vlaggen op de WebCams.
De richting is ook goe aan het draaien, ik vertrek nu :-)

Kite Board :: Kalender :: Kalender
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: