Do 15/07/10 - Stef., Fred. - Borssele?
Kite Board :: Kalender :: Kalender
Pagina 1 van 1 • Deel •
Do 15/07/10 - Stef., Fred. - Borssele?
Morgen ZZW, of toch ZW, eventueel net side shore? Moeilijk te voorspellen, tzal weer opvolgen worden. Wind zal er sowiso wel genoeg zijn.
Als het aflandig blijft zullen Stef. en ik naar Borssele rijden. Als Stef. tenminste rond de middag kan stoppen op zijn werk.
Koen en Guy zullen rond 10h naar Wissant vertrekken.
Pat. ziet Borssele of Wissant niet zitten en hoopt op side-shore aan de Belgische kust. Indien aflandig zal hij gewoon niet kiten.
Als het duidelijk side-shore is en blijft zullen Stef. en ik ook wel naar de Belgische kust komen natuurlijk.
Nog even afwachten dus :-)
Als het aflandig blijft zullen Stef. en ik naar Borssele rijden. Als Stef. tenminste rond de middag kan stoppen op zijn werk.
Koen en Guy zullen rond 10h naar Wissant vertrekken.
Pat. ziet Borssele of Wissant niet zitten en hoopt op side-shore aan de Belgische kust. Indien aflandig zal hij gewoon niet kiten.
Als het duidelijk side-shore is en blijft zullen Stef. en ik ook wel naar de Belgische kust komen natuurlijk.
Nog even afwachten dus :-)

Fred.- Aantal berichten: 1135
Registration date: 13-08-08

Re: Do 15/07/10 - Stef., Fred. - Borssele?
Tussen 12h00 en 17h00 zou het moeten lukken.
Van ZZW naar ZW.
Ik ben op de Black Pearl om 14h00 tot morgen voor wie die komt.
Groeten Pat.
Van ZZW naar ZW.
Ik ben op de Black Pearl om 14h00 tot morgen voor wie die komt.
Groeten Pat.

Pat- Aantal berichten: 292
Leeftijd: 45
Registration date: 26-08-08

Volgens de laatste update van vandaag (net voor 06h) geven ze nu weer meer aflandig aan dan ze gisteren gaven (aan de Belgische kust).
De kans vergroot dus dat het Borssele wordt voor Stef. en mij. Het zou kunnen dat Peter ook naar ginder afzakt.
De kans vergroot dus dat het Borssele wordt voor Stef. en mij. Het zou kunnen dat Peter ook naar ginder afzakt.

Voor diegenen die de spot ni weten zijn in Borssele, zoek maar effe op op Google Maps: Europaweg Zuid Borssele.
Als je van de tunnel komt de Europaweg volgen tot de lange bocht naar rechts, langs de Schelde. Voor -en in de bocht zal je de kites op uw linkerkant al zien hangen. De kerncentrale is dan links van u (links van de spot), en de windmolens rechts.
Als je van de tunnel komt de Europaweg volgen tot de lange bocht naar rechts, langs de Schelde. Voor -en in de bocht zal je de kites op uw linkerkant al zien hangen. De kerncentrale is dan links van u (links van de spot), en de windmolens rechts.

Goe nieuws! Als het zo aflandig blijft, en de voorspellingen ook, gaat onze Pat. ook mee naar Borssele!

Kite Board :: Kalender :: Kalender
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: