downwinder... wanneer?
Kite Board :: Algemeen :: Varia
Pagina 1 van 1 • Deel •
downwinder... wanneer?
Weet er iemand de ideale omstandigheden voor een downwinder? Welke downwinder is het leukst: Twin>ZK of ZK>Zeebrugge?

jan-apokiter- Aantal berichten: 21
Leeftijd: 49
Registration date: 25-10-09

Re: downwinder... wanneer?
Als de wind side shore zit, vb. W of WZW, is het altijd wel leuk om een downwinder te doen denkik. En bij NO kan je in omgekeerde richting de kust afvaren.
Ik heb nog nooit van Twins naar ZK gevaren, maar vermits daar geen obstakels zijn (zoals in Blankenberge: de haven en de pier) zal het wel beter zijn. Alhoewel we daar bij onze downwinder ni echt last van gehad hebben. Behalve Pat. die het publiek aant vermaken was op de pier ;-)
Maar je bent toch in no time van Twins tot ZK, dus waarom niet gewoon doorvaren tot in Zeebrugge?
Ik heb nog nooit van Twins naar ZK gevaren, maar vermits daar geen obstakels zijn (zoals in Blankenberge: de haven en de pier) zal het wel beter zijn. Alhoewel we daar bij onze downwinder ni echt last van gehad hebben. Behalve Pat. die het publiek aant vermaken was op de pier ;-)
Maar je bent toch in no time van Twins tot ZK, dus waarom niet gewoon doorvaren tot in Zeebrugge?

Fred.- Aantal berichten: 1135
Registration date: 13-08-08

Re: downwinder... wanneer?
Goed idee ik ken de strandopstakels ver van buiten vanaf de Twins tot Zwarte kiezel daar ik regelmatig wandel tot daar en terug.
Bij laag water heb je helemaal niets te vrezen alleen van je zelf dan.
Groeten Pat.
Bij laag water heb je helemaal niets te vrezen alleen van je zelf dan.
Groeten Pat.

Pat- Aantal berichten: 292
Leeftijd: 45
Registration date: 26-08-08

Kite Board :: Algemeen :: Varia
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: