Nu Zondag en Maandag
Kite Board :: Kalender :: Kalender
Pagina 1 van 1 • Deel •
Nu Zondag en Maandag
Voor het betere kitewerk Zondag Min 20 knopen en Maandag 30 NW dat beloofd.
Groeten Pat en tot op "The Black Pearl".
Groeten Pat en tot op "The Black Pearl".

Pat- Aantal berichten: 309
Leeftijd: 45
Registration date: 26-08-08

Zondag - Nico, Fred. Wie nog? - Paulina
Aan onze kust zal het waarschijnlijk héél zwaar weer worden, misschien ideaal voor Pats 5 (Best Waroo), maar misschien ook wel wa veel voor Nico's 7 (EH Ovando).
Vermits Nico na zijn vorige sessie in Paulina zo enthousiast was van de spot bij NW zie ik het wel zitten om het bij de voorspelde Noorderwind ook wel eens te testen. Zal sowiso wel iets minder wind zijn als aan zee, is daar sowiso ook altijd vlak, klinkt mij wel interessant. Vooral ook in de wetenschap dat de Black Pearl wasmachiene met zo'n wind op volle toeren zal draaien, en dat iedereen in elkaars weg kan varen op andere spots aan onze kust.
Natuurlijk als ook de neerslag meewilt. Valt nog te bezien dus.
Pat., wat denk jij?
Nekeer, een voor u nog nooit bezochte spot, testen?
Of toch naar uw favoriete spot, met veel kans om gans de geulen te kunnen afscheuren?
Weet wel da Paulina precies gelijk één reusachtige geul is, misschien wel een kilometer breed, zaaalig ;-) En het watervlak is er zo groot dat daar niemand in uw weg vaart :-)
Vermits Nico na zijn vorige sessie in Paulina zo enthousiast was van de spot bij NW zie ik het wel zitten om het bij de voorspelde Noorderwind ook wel eens te testen. Zal sowiso wel iets minder wind zijn als aan zee, is daar sowiso ook altijd vlak, klinkt mij wel interessant. Vooral ook in de wetenschap dat de Black Pearl wasmachiene met zo'n wind op volle toeren zal draaien, en dat iedereen in elkaars weg kan varen op andere spots aan onze kust.
Natuurlijk als ook de neerslag meewilt. Valt nog te bezien dus.
Pat., wat denk jij?
Nekeer, een voor u nog nooit bezochte spot, testen?
Of toch naar uw favoriete spot, met veel kans om gans de geulen te kunnen afscheuren?
Weet wel da Paulina precies gelijk één reusachtige geul is, misschien wel een kilometer breed, zaaalig ;-) En het watervlak is er zo groot dat daar niemand in uw weg vaart :-)

Fred.- Aantal berichten: 1188
Registration date: 13-08-08

Re: Nu Zondag en Maandag
Het zal voor een andere keer zijn Fred maar toch bedankt voor de invitatie.
Morgen kies ik toch voor mijn home spot ik neem alvast mijn 5 m mee.
afspraak rond een uur of 10h30 a 11h00.
Groeten Pat.P.S genen regen aan zee tot s'avonds.
Morgen kies ik toch voor mijn home spot ik neem alvast mijn 5 m mee.
afspraak rond een uur of 10h30 a 11h00.
Groeten Pat.P.S genen regen aan zee tot s'avonds.

Als ik maandag afkom mag je hem lenen voor vandeweek oke.
Windmeter.
Groeten Pat
Windmeter.
Groeten Pat

De verdere plannen worden natuurlijk ook verder toegelicht op Svens Forum: http://kitesurfen.all-forum.net/waarheen-f2/nu-zondag-en-maandag-t692.htm

Moet wind zijn zondag buiten de regen , sms gekregen om body drag te doen .
hopelijk kan ik nog genoeg zwemmen
hopelijk kan ik nog genoeg zwemmen

danny- Aantal berichten: 17
Registration date: 06-07-10
Ze zitten altijd bezig over het onverantwoord gedrag van de kiters, ... maar naar de instucteurs wordt er ni gekeken, ...
Zo'n onstabiel weerke, met voorspellingen van wind tot 35kn, en dan nog uit Noorderlijke richting (behoorlijk zwaar on shore), is echt geen beginnersweerke...
Gelukkig zijn de voorspellingen deze morgen goe afgezwakt, zal waarschijnlijk wel nog meevallen met ne kleine kite.
Gene paniek Danny, ge moet ni kunnen zwemmen om te bodydraggen, uwe kite houdt u wel boven :-) Alé, daar moet gij voor zorgen natuurlijk ;-)
Zo'n onstabiel weerke, met voorspellingen van wind tot 35kn, en dan nog uit Noorderlijke richting (behoorlijk zwaar on shore), is echt geen beginnersweerke...
Gelukkig zijn de voorspellingen deze morgen goe afgezwakt, zal waarschijnlijk wel nog meevallen met ne kleine kite.
Gene paniek Danny, ge moet ni kunnen zwemmen om te bodydraggen, uwe kite houdt u wel boven :-) Alé, daar moet gij voor zorgen natuurlijk ;-)

Nico just gebeld, de windvoorspellingen zijn afgezwakt, de richting is ook een beetje verandert, meer NO. Wat wil zeggen dat het op Paulina redelijk on-shore zal zijn, niet Nico's favoriete richting :-) En ook van over het land komend, vlagerig dus.
Met andere woorden: we zullen vandaag uiteindelijk toch voor 'The Black Pearl' kiezen.
kHeb met Nico om 09:30 afgesproken in Ledeberg.
Met andere woorden: we zullen vandaag uiteindelijk toch voor 'The Black Pearl' kiezen.
kHeb met Nico om 09:30 afgesproken in Ledeberg.

Pat. heeft net teruggebeld: hij zal klaar zijn om 09:45, dan om Nico rond 10:15, dan naar 'The Black Pearl' :-)

Ik denk dat mijn 9m2 iets te groot is... maar ik kom zeker eens een k(l)i(j)kje nemen... Fototoestel staat al klaar!

jan-apokiter- Aantal berichten: 21
Leeftijd: 50
Registration date: 25-10-09

leuke sessie gehad van 17uur tot 20.00 body draggen aan 30 kn,leuke golven (kite cult naish 4,5),
Oke Danny ,goe bezig het was maar 35 knopen S'avonds !!!!!
Direct letterlijk erin vliegen.
Maar ja met een 4.5m was het te doen ,alleen zeer snelle reactie bij de miste stuurfout.
Gelukkig kun je het nog navertellen.
Groeten Pat.
Direct letterlijk erin vliegen.
Maar ja met een 4.5m was het te doen ,alleen zeer snelle reactie bij de miste stuurfout.
Gelukkig kun je het nog navertellen.
Groeten Pat.

Ja zo'n kleine kite stuurt super snel ,maar weet als er iets mis gaat dat ik BAR moet los laten ,rappe reflexen ,wat ik soms wel mis doe is dat ik de bar naar mij toe trek met gevolg meer power (windsurfen zeker). dat moet ik wat meer afleren .
voor de rest gisteren de power zone in en hup daar vliegen we even (haha) wel leuk ,maar geen paniek we zijn niet zo rap bang(no fear), zolas jij al zij pat die kleine kites sturen rap dus bij de minste stuur fout ,airborn ,moet zeggen wel goede lesgever,die de hele tijd bij je blijft ,moet die een goede fysiek hebben
voor de rest gisteren de power zone in en hup daar vliegen we even (haha) wel leuk ,maar geen paniek we zijn niet zo rap bang(no fear), zolas jij al zij pat die kleine kites sturen rap dus bij de minste stuur fout ,airborn ,moet zeggen wel goede lesgever,die de hele tijd bij je blijft ,moet die een goede fysiek hebben
Kite Board :: Kalender :: Kalender
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: