Ma 23/08/10 - Fred. - Oostende

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Go down

Ma 23/08/10 - Fred. - Oostende

Bericht van Fred. op di 31 aug 2010, 15:10

Laatste dag van ons weekje aan zee. Das een 'overgansdag', we moesten om 11h al uit het appartement. We waren van plan om nog wat verse vis te kopen in Oostende, smiddags iets te gaan eten, en dan huiswaarts te rijden.
Het was daar al van smorgens aant blazen. Maar wel aflandig, én met regen. Maar smiddags kwam de zon erdoor en draaide de wind net side-shore...
Nico liet weten dat Vince en hij ook naar Oostende kwamen, maar wel om te kitren en windsurfen :-)
Na het eten zijn we nog effe de dijk opgegaan, amaai wat een wind. Maar ook aangename temperatuur voor de vriendin om er een wandeling in te maken. Ook het opwaaiende zand in de zon gaf een indrukwekkend schouwspel. Enfin, ik kon mij dus ni houden, Tania is verdergewandeld met de Chiuaua naar de spot, en ik ben dus maar den auto ingesprongen, ook richting spot :-)
Alweer een 7 weerke! Maar nu mét een zalig zonneke, wat een verschil!
De wind was weer zeer onstabiel (misschien wel af en toe licht aflandig). Mijn 7-tje danste op en neer, ik voelde mij op het strand, bij HW zo dicht bij die appartementsblokken totaal ni op mijn gemak.
Nu was het ook teveel voor Nico's 9, waardoor hij dus met zijn Ovando 7 moest varen. Die bleek nog veel meer te dansen dan de mijne, echt ni normaal!
Nico heeft daarna contact opgenomen met Eric Hertsens himself, die hem erop wees dat de Ovando een light wind kite is, met high end van 25 knopen! En daar zaten we maandag dus wel ver boven...

Enfin, voor mij was het een mooie afsluiter van ons weekje aan zee :-)

Fred.

Aantal berichten: 1188
Registration date: 13-08-08

Profiel bekijken http://www.kiteboarden.tk

Terug naar boven Go down

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven

Permissies van dit forum: