Gran Canaria 09/04/11 tot 18/04/11
Pagina 1 van 1 • Deel •
Gran Canaria 09/04/11 tot 18/04/11
Aangekomen rond 17u15 local time, om 18u30 zaten we op t water in Vargas, wind tss de 25 en 34 knopen.
Mooi weer, gusty wind, rond 20u zijn we van t water gegaan. Alex met de 5 m2, ik met de 7 m2.
Mooi weer, gusty wind, rond 20u zijn we van t water gegaan. Alex met de 5 m2, ik met de 7 m2.
Koen- Aantal berichten: 55
Registration date: 26-08-08

Re: Gran Canaria 09/04/11 tot 18/04/11
Prachtig Koentje! Dankuwel, laat de verslagen maar komen hé toerist :-)
Wij hebben gisteren ook zalig in de zandbak gespeeld ;-)
Wij hebben gisteren ook zalig in de zandbak gespeeld ;-)

Fred.- Aantal berichten: 1188
Registration date: 13-08-08

Yoo Maateke,
Blijkbaar heb je daar alweer en goe weer en goeie wind te pakken hé.
ja verblij ons maar met je verhalen en hopelijk ook een paar foto's, zodat we kunnen watertanden naar ons eerste sessie.
hier is het voor de moment aan het regenen dus geniet maar volop.
greets
stephan
Blijkbaar heb je daar alweer en goe weer en goeie wind te pakken hé.
ja verblij ons maar met je verhalen en hopelijk ook een paar foto's, zodat we kunnen watertanden naar ons eerste sessie.
hier is het voor de moment aan het regenen dus geniet maar volop.
greets
stephan
Stef- Aantal berichten: 75

De dagen zijn voorbij gevlogen, 11 van de 13 dagen op t water gezeten. Meestal tussen de 4 en de 10 kiters op het water, gewoon super.
Meestal komt de wind uit het noorden, dus kiten op Vargas, drie keer de wind vanuit het zuiden gehad, dan kunnen we op de spot Juan Grande kiten, een klein haventje, zalige golven. Klein visrestaurantje in de beurt, dus daar kun je blijven kiten, haha.
Een keer heb ik met de 11m2 gekite, voor de rest hebben we altijd met de 5m2, 7m2 en 9m2 gekite. Voornamelijk Alex met de 5m2 en ik met de 7m2.
Na de derde dag had mijn 7m2 kite een klein scheurtje in de leading edge, ongeveer een 2 à 3 cm, ‘s avonds de kite binnen gestoken, de volgende dag om 12u was de kite klaar, voor slechts 25 euro hebben ze de leading edge open gedaan en hersteld, en ook op een klein gaatje nog een plakker gedaan. Na de herstelling nog 5 of 6 keer gekite met de 7m2, tot nu toe houdt de herstelling goed stand. Mijn 9m2 hadden ze verleden jaar ook hersteld, ook de leading edge opgedaan, tot nu toe ook geen problemen met de herstelling van de 9m2.
Op naar de volgende vakantie.
Meestal komt de wind uit het noorden, dus kiten op Vargas, drie keer de wind vanuit het zuiden gehad, dan kunnen we op de spot Juan Grande kiten, een klein haventje, zalige golven. Klein visrestaurantje in de beurt, dus daar kun je blijven kiten, haha.
Een keer heb ik met de 11m2 gekite, voor de rest hebben we altijd met de 5m2, 7m2 en 9m2 gekite. Voornamelijk Alex met de 5m2 en ik met de 7m2.
Na de derde dag had mijn 7m2 kite een klein scheurtje in de leading edge, ongeveer een 2 à 3 cm, ‘s avonds de kite binnen gestoken, de volgende dag om 12u was de kite klaar, voor slechts 25 euro hebben ze de leading edge open gedaan en hersteld, en ook op een klein gaatje nog een plakker gedaan. Na de herstelling nog 5 of 6 keer gekite met de 7m2, tot nu toe houdt de herstelling goed stand. Mijn 9m2 hadden ze verleden jaar ook hersteld, ook de leading edge opgedaan, tot nu toe ook geen problemen met de herstelling van de 9m2.
Op naar de volgende vakantie.
Koen- Aantal berichten: 55

Extra info: 20/04/11 niet ge-kite + nog ergens in het midden :-)

Fred.- Aantal berichten: 1188
Registration date: 13-08-08

Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: