Wo 27/04/11 - Fred., Stef., Pat.? - Zeebrugge, Heist, Black Pearl?
Kite Board :: Kalender :: Kalender
Pagina 1 van 1 • Deel •
Wo 27/04/11 - Fred., Stef., Pat.? - Zeebrugge, Heist, Black Pearl?
Schoorvoetend, ... zou ik al, zou ik nog niet? :-)
In elk geval is mijne halve dag congé goedgekeurd, is er wind voorspeld, droog weer, en zelfs af en toe zon. Na zo'n lange periode met echt zomerweer zou het dus net wel moeten kunnen zo vroeg op het seizoen :-)
Enfin, de locatie zal nog afhangen van wie er mee gaat en welke de uiteindelijke windrichting zal zijn. Heist vooral bij NO, Zeebrugge N, NW, of Black Pearl (bij eender welke richting) als Pat. (en/of andere "locals") meegaan.
Het is zeer druk op Pat's werk dezer tijden, de kans dat hij enkele overuren kan opnemen is vrij klein, maar hij zal het in elk geval toch vragen :-)
In elk geval is mijne halve dag congé goedgekeurd, is er wind voorspeld, droog weer, en zelfs af en toe zon. Na zo'n lange periode met echt zomerweer zou het dus net wel moeten kunnen zo vroeg op het seizoen :-)
Enfin, de locatie zal nog afhangen van wie er mee gaat en welke de uiteindelijke windrichting zal zijn. Heist vooral bij NO, Zeebrugge N, NW, of Black Pearl (bij eender welke richting) als Pat. (en/of andere "locals") meegaan.
Het is zeer druk op Pat's werk dezer tijden, de kans dat hij enkele overuren kan opnemen is vrij klein, maar hij zal het in elk geval toch vragen :-)
Laatst aangepast door Fred. op di 26 apr 2011, 13:18; in totaal 1 keer bewerkt

Fred.- Aantal berichten: 1188
Registration date: 13-08-08

Re: Wo 27/04/11 - Fred., Stef., Pat.? - Zeebrugge, Heist, Black Pearl?
Ik bel Stephan eens op om te horen hoe het met zijn voet gaat (verstuikt enkele dagen geleden), en toen ik hem zei dat ik morgen zou willen kiten was hij niet meer te houden, hij komt sowiso mee, zelfs op 1 been! :-)

Re: Wo 27/04/11 - Fred., Stef., Pat.? - Zeebrugge, Heist, Black Pearl?
Onze Pat. Extreme heeft net laten weten dat ook hij mee kan: hij kan straks enkele overuren opnemen en ik kan hem thuis ophalen vanaf 13h30 :-)

Kite Board :: Kalender :: Kalender
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: