Wo 08/06/11 - Fred. - Zeebrugge?
Kite Board :: Kalender :: Kalender
Pagina 1 van 1 • Deel •
Wo 08/06/11 - Fred. - Zeebrugge?
Vanaf 14h ziet het er goe uit, tussen 16 en 22 kn. Als de richting (ZW) goed zal zitten tenminste.
Misschien gaat Koen ook mee.
Met zo'n voorspellingen zal het waarschijnlijk teveel zijn voor mijn 12m2, ik zou hem nochtans graag eens willen testen met de nieuwe lijnen.
Misschien gaat Koen ook mee.
Met zo'n voorspellingen zal het waarschijnlijk teveel zijn voor mijn 12m2, ik zou hem nochtans graag eens willen testen met de nieuwe lijnen.

Fred.- Aantal berichten: 1188
Registration date: 13-08-08

Re: Wo 08/06/11 - Fred. - Zeebrugge?
Stephan moet werken, en Pat. kan ik ni bereiken.
Normaal is Pat. enkel de vrijdagnamiddag thuis, hij zal vandaag dus ook moeten werken.
Koen zal ook hoogstwaarschijnlijk ook niet meekunnen.
Normaal is Pat. enkel de vrijdagnamiddag thuis, hij zal vandaag dus ook moeten werken.
Koen zal ook hoogstwaarschijnlijk ook niet meekunnen.

Bij goede windcondities ben je nooit alleen in Zeebrugge. Gewoon doen als er verder niemand van het forum meekan.
Gebeurd bij me dikwijls dat ik onverwacht toch vrij kan nemen en rijd dan gewoon naar Zeebrugge. Was er noch nooit alleen als het goed blaasd.
Gebeurd bij me dikwijls dat ik onverwacht toch vrij kan nemen en rijd dan gewoon naar Zeebrugge. Was er noch nooit alleen als het goed blaasd.

Rudy- Aantal berichten: 115
Leeftijd: 51
Registration date: 01-11-08

Yep, da was ik ook van plan Rudy. Zoals ge zegt, daar ben je nooit alleen als de wind goed zit. Momenteel twijfel ik alleen nog wa over de richting, maar kdenk dat het wel side is, ... volgens de WebCams toch :-)

Kite Board :: Kalender :: Kalender
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: