F-ONE Shop Gent
Pagina 1 van 1 • Deel •
F-ONE Shop Gent
Het is een feit !!! We zijn nu official dealer van F-one kites en Underwave wet-suits en harnasses voor oost en west vlaanderen 
Binnen 14 dagen komt de eerste levering Bandits en boards voor het mobiel testcenter.
Nu ben ik dus op zoek naar team-riders en een kiteschool om uit te rusten met F-one en Underwave wet-suits en harnassen.
Als iemand denkt een meerwaarde te kunnen zijn voor de shop en het merk PM me !!
Als iemand zin heeft om met de Bandit te vliegen ...
Als iemand een F-one boardje wil testen .....
Als iemand een mooie lanceringsdeal wil ....
De service en kwaliteit verbonden aan Delhaize zal ook doorgetrokken worden in het F-ONE verhaal. Dit betekent concreet dat bij om het even welk defect tijdens of buiten garantie de kite wordt opgehaald, je een vervangkite krijgt en de de kite wordt teruggebracht na herstelling !!
contact Nico 0498/66.26.12 of Tim 0494/41.78.16
Binnen 14 dagen komt de eerste levering Bandits en boards voor het mobiel testcenter.
Nu ben ik dus op zoek naar team-riders en een kiteschool om uit te rusten met F-one en Underwave wet-suits en harnassen.
Als iemand denkt een meerwaarde te kunnen zijn voor de shop en het merk PM me !!
Als iemand zin heeft om met de Bandit te vliegen ...
Als iemand een F-one boardje wil testen .....
Als iemand een mooie lanceringsdeal wil ....
De service en kwaliteit verbonden aan Delhaize zal ook doorgetrokken worden in het F-ONE verhaal. Dit betekent concreet dat bij om het even welk defect tijdens of buiten garantie de kite wordt opgehaald, je een vervangkite krijgt en de de kite wordt teruggebracht na herstelling !!
contact Nico 0498/66.26.12 of Tim 0494/41.78.16

Gent kite center- Aantal berichten: 29
Leeftijd: 33
Registration date: 01-07-09

Re: F-ONE Shop Gent
Proficiat gasten!!!
Ik heb zeker interesse (in vanalles wat jullie aanbieden) :-)
Ik heb zeker interesse (in vanalles wat jullie aanbieden) :-)

Fred.- Aantal berichten: 1188
Registration date: 13-08-08

Re: F-ONE Shop Gent
Ben al jaren een trouwe klant van Delhaize, super mooie vriendelijke vrouwen zorgen ervoor dat je als klant niets te kort komt.
Als de kites dezelfde eigenschappen hebben mag je altijd eens een bandit meer in je auto steken zodat er een test mogelijkheid is aan zee.
Wnduine werkt samen met mojo's shop, Heist met surf en fly, Zeebrugge met icarus shop, Oostende met ...skate shop, Oostduinkerke met flxifoil, De Haan heeft Wim voor de kiteschool.
Bij mijn weten heeft de Twins geen winkel/kiteschool waar ze mee samenwerken!!!
Als de kites dezelfde eigenschappen hebben mag je altijd eens een bandit meer in je auto steken zodat er een test mogelijkheid is aan zee.
Wnduine werkt samen met mojo's shop, Heist met surf en fly, Zeebrugge met icarus shop, Oostende met ...skate shop, Oostduinkerke met flxifoil, De Haan heeft Wim voor de kiteschool.
Bij mijn weten heeft de Twins geen winkel/kiteschool waar ze mee samenwerken!!!

Rudy- Aantal berichten: 115
Leeftijd: 51
Registration date: 01-11-08

Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: