zaterdag 18/06/2011
Pagina 1 van 1 • Deel •
zaterdag 18/06/2011
Jopieeee ,Ik zat zaterdag in Blankenberge(een vriendin helpen verhuizen) en we hebben zo hard gewerkt dat we na de middag reeds klaar waren.
Ben dan maar richting Zeebrugge vertrokken,het was nog voor 2 uur als ik Fred opbelde voor een update en hij vertelde dat het rond 3 uur side shore ging
worden. Wreed goeie update Fred waarvoor mijn welgemeende dank.
Op het eerste gezicht was het een 9m weerjte maar al na enkele rakskes was het duidelijk een 7m weertje(had de 7 al klaar gelegd op het strand )
"t was een zeer goed gepowerde sessie met mega golven , zonder cowboys in de buurt maar wel redelijk wat volk (upwind zat er zoals gewoonte niemand).
16.45h ben ik eraf gekomen ('t beste was er af en moest om 18.00h thuis zijn hé).
Zonder regen en mee een verbrand muileke terug thuis gekomen
Groetjes
Stephan
Ben dan maar richting Zeebrugge vertrokken,het was nog voor 2 uur als ik Fred opbelde voor een update en hij vertelde dat het rond 3 uur side shore ging
worden. Wreed goeie update Fred waarvoor mijn welgemeende dank.
Op het eerste gezicht was het een 9m weerjte maar al na enkele rakskes was het duidelijk een 7m weertje(had de 7 al klaar gelegd op het strand )
"t was een zeer goed gepowerde sessie met mega golven , zonder cowboys in de buurt maar wel redelijk wat volk (upwind zat er zoals gewoonte niemand).
16.45h ben ik eraf gekomen ('t beste was er af en moest om 18.00h thuis zijn hé).
Zonder regen en mee een verbrand muileke terug thuis gekomen
Groetjes
Stephan
Stef- Aantal berichten: 75
Registration date: 26-08-08

Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: