Za 09/07/11 - Fred. - Bredene
Kite Board :: Kalender :: Kalender
Pagina 1 van 1 • Deel •
Za 09/07/11 - Fred. - Bredene
Voorlopig ziet het er zeer goed uit voor zaterdag. Voor de meesten waarschijnlijk een 9-weerke, voor mij zalt weer de 7 worden :-)
Nu afwachten of ze mij in Zeebrugge gaan toelaten, voorlopig nog zonder Talis (zit ergens 'op de post'), en vooral nog zonder 'diploma' en Lycra. Voor het 'Diploma' wachten we nog steeds vol ongeduld op het Licentienummer van onze kite-instructeur Michiel...
Wel zomervakantie + week-end, zal dus heel druk zijn in Zeebrugge. We zien nog of we eventueel niet naar ergens anders uitwijken.
Nu afwachten of ze mij in Zeebrugge gaan toelaten, voorlopig nog zonder Talis (zit ergens 'op de post'), en vooral nog zonder 'diploma' en Lycra. Voor het 'Diploma' wachten we nog steeds vol ongeduld op het Licentienummer van onze kite-instructeur Michiel...
Wel zomervakantie + week-end, zal dus heel druk zijn in Zeebrugge. We zien nog of we eventueel niet naar ergens anders uitwijken.

Fred.- Aantal berichten: 1188
Registration date: 13-08-08

Re: Za 09/07/11 - Fred. - Bredene
Bij mij zal het Twins in Bredene worden.
Minder druk, gemakkelijker voor parkeerplaats, én Nico zal er zijn met testmateriaal :-)
En dan kunnen we ook Maarten, Davy en Toffel nog eens zien. Kevin zal waarschijnlijk ook afkomen.
Zie ook Svens Forum: http://kitesurfen.all-forum.net/t1012p15-zaterdag-09-07-2011-de-haan#4893 (en de Posts daarvoor).
Minder druk, gemakkelijker voor parkeerplaats, én Nico zal er zijn met testmateriaal :-)
En dan kunnen we ook Maarten, Davy en Toffel nog eens zien. Kevin zal waarschijnlijk ook afkomen.
Zie ook Svens Forum: http://kitesurfen.all-forum.net/t1012p15-zaterdag-09-07-2011-de-haan#4893 (en de Posts daarvoor).

Als hij gaat zal het voor Koen wel Zeebrugge worden.
Voor Pat. wordt het natuurlijk zijn home spot :-)
Stef. moet werken maar ging nog bellen. Als hij kan zal hij rond 15h stoppen en komt ook nog af.
Voor Pat. wordt het natuurlijk zijn home spot :-)
Stef. moet werken maar ging nog bellen. Als hij kan zal hij rond 15h stoppen en komt ook nog af.

Koen gaat ook mee naar Twins.
Stephan twijfelt nog, heeft maar 1 uurke geslapen en moet eigenlijk werken tot 19:00 :-)
Ik vertrek ongeveer nu en ga Koen ophalen in Drongen.
Nico is een kwartierke geleden vertrokken uit Ledeberg.
Stephan twijfelt nog, heeft maar 1 uurke geslapen en moet eigenlijk werken tot 19:00 :-)
Ik vertrek ongeveer nu en ga Koen ophalen in Drongen.
Nico is een kwartierke geleden vertrokken uit Ledeberg.

Kite Board :: Kalender :: Kalender
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: