Berichtje van de Vince
Kite Board :: Contact :: Gastenboek
Pagina 1 van 1 • Deel •
Berichtje van de Vince
Door het berichtje van Vincent op ons oud Gastenboek merk ik nu pas dat het nieuwe Gastenboek op ons 'Kite Board' nog ni op punt staat :-)
Ik heb het nu toegankelijk gemaakt voor iedereen en het oude eraf gehaald (maar kan nog altijd bekeken worden via onze 'Archieven').
Ziehier het berichtje van Vince, om 17:25:29:
Met het voorjaar in het vooruitzicht wil ik jullie laten weten dat ik na enkele knieperikelen deze winter ook terug van de partij zal zijn!!! Ik hoop van harte er asap te kunnen invliegen...
cu soon guys !!
Vince
Ik heb het nu toegankelijk gemaakt voor iedereen en het oude eraf gehaald (maar kan nog altijd bekeken worden via onze 'Archieven').
Ziehier het berichtje van Vince, om 17:25:29:
Met het voorjaar in het vooruitzicht wil ik jullie laten weten dat ik na enkele knieperikelen deze winter ook terug van de partij zal zijn!!! Ik hoop van harte er asap te kunnen invliegen...
cu soon guys !!
Vince
Laatst aangepast door Fred. op zo 22 maa 2009, 20:33; in totaal 1 keer bewerkt

Fred.- Aantal berichten: 1188
Registration date: 13-08-08

Re: Berichtje van de Vince
Goeiemorgen en Welkom op ons 'Kite Board' Vince!
Leuk te horen da ge weer ok zijt.
Pat. en Sven zien het in elk geval zitten om dit weekend het water op te gaan, zie maar in onze Kalender.
Voor mij zal het in elk geval later zijn, watertemperatuur ligt nog te laag en kheb nog wekr aan mijne tenniselleboog.
Hopelijk tot binnenkort hé,
Fred.
Leuk te horen da ge weer ok zijt.
Pat. en Sven zien het in elk geval zitten om dit weekend het water op te gaan, zie maar in onze Kalender.
Voor mij zal het in elk geval later zijn, watertemperatuur ligt nog te laag en kheb nog wekr aan mijne tenniselleboog.
Hopelijk tot binnenkort hé,
Fred.

Fred.- Aantal berichten: 1188
Registration date: 13-08-08

Kite Board :: Contact :: Gastenboek
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: