Niet werkende links
Kite Board :: Algemeen :: Over de Site
Pagina 1 van 1 • Deel •
Niet werkende links
Met dank aan Michael, één van onze beginnende kitesurfers (fysmif):
dit zijn de niet werkende video's
kijk ze wel zelf nog eens na want zou zonde zijn als ze wel zoude werken omdat ik bvb een oudere versie van flashplayer heb.
dit is van de kite video's
- 10.08 seconden (WR)
- 39 seconden (start @ 3')
- Exreme (snow) hang time 3
-deze werkt wel alleen niet op jou site.->>> Teveel risico...
dit zegt hij deze video bevat inhoud van wmg,die de inhoud heeft geblokkeerd voor weergaven op deze site
bekijk youtube
als je er dan op klikt werkt hij wel! gwn laten staan zou ik zeggen!
- Ruben Lenten - Wind Driven
- R. Len10 - Adrenaline Driven deze moet je zelf eens bekijken.
bij mij blijft deze hangen na 8 sec check zelf eens!
- Ruben Lenten - Stormsjees 3 werk niet op jou site alleen weer die uitleg blablabla klik hier
ik zou zeggen gwn late staan Very Happy
moest je graag ander filmke toe voegen
dit is men favoriet filmke Very Happy
Tom Court Kiteboarding Oz 2011
http://www.youtube.com/watch?v=DLjbmkQq-l0&list=PL35EEBF94B022D502&index=12&feature=plpp_video
volgende filmkes zijn van instructions!
filmkes als niet werken!
- Wat er kan gebeuren zonder begeleiding (1) is weer zelfde text gwn late staan het werkt als je op
bekijk op youtube klikt
- Stance (iksurfmag.com) kijk hier zelf eens naar flashplayer te oud.
- Stance (LearnWithProgression.me) kijk hier zelf eens naar flashplayer te oud
- Bodydrag (iksurfmag.com) kijk hier zelf eens naar flashplayer te oud
- Bodydrag (LearnWithProgression.me) ik krijg een zwart scherm meer niet
- Waterstart (LearnWithProgression.me) zwart scherm kijk zelf eens
- Waterstart Fouten (LearnWithProgression.me) zwart scherm kijk zelf eens
- Slide Turn (iksurfmag.com) kijk hier zelf eens naar flashplayer te oud
- Slide Turn (LearnWithProgression.me) zwart scherm
- Toeside (LearnWithProgression.me) kijk hier zelf eens naar flashplayer te oud
- Pop to Toeside (iksurfmag.com) kijk hier zelf eens naar flashplayer te oud
Pop back from Toeside (iksurfmag.com) kijk hier zelf eens naar flashplayer te oud
krijg ik altijd het zelfde te zien zward scherm en flashplayer blablabla dus denk wel als je het zal hebben als het lukt.
- Heel to Toe Carving Turn (iksurfmag.com)
- Heel to Toe Carving Turn (LearnWithProgression.me)
- Toe to Heel Carve (iksurfmag.com)
- Tail Grab (LearnWithProgression.me)
kijk gwn zelf eens onder het onderwerp Enkele Tricks
want bij 70 % heb ik het zelfde probleem van flashplayer ik zal een te oude versie hebben denk ik.
kijk zelf eens naar deze als ik hier op geschreven heb.
van instructions! daar heb je nieuwe flashplayer voor nodig denk ik daarom als ik die van instructions!
niet kan kijken.
bij de eerste werken ze echt niet maar kijk voor zekerheid nog eens na!

Fred.- Aantal berichten: 1188
Registration date: 13-08-08

Re: Niet werkende links
Nogmaals hartelijk dank voor deze waardevolle feedback!
Ik heb nog niet echt veel tijd gehad om er veel dieper op in te gaan, maar heb wel enkele zaken opgemerkt:
Ivm de instructie filmkes:
De links van iksurfmag.com zijn absoluut de interessantste, maar die kan je inderdaad bijkbaar niet bekijken door je oude Flash Player.
Da is echt zonde, ik stel dus voor om die onmiddellijk up te daten :-)
De laatste versie is altijd via volgende (officiele) link te downloaden: [url=http://get.adobe.com/flashplayer/ ]http://get.adobe.com/flashplayer/ [/url]
Het zwarte scherm dat je bij verschillende (Youtube) filmkes krijgt weet ik niet zeker: ofwel ligt het inderdaad aan je oude flash player, ofwel ligt het aan de link zelf (dat zijn links die de video direct opstarten). Als je de laatste versie van de Flash Player download zullen we het rap weten :-)
De andere:
"Deze video bevat inhoud van wmg,die de inhoud heeft geblokkeerd voor weergaven op deze site
bekijk youtube": dat zijn inderdaad filmkes waarvan de eigenaar heeft beslist dat ze enkel op Youtube mogen bekeken worden, dus niet ingebed in een andere site (zoals de onze). Zoals je zelf ook al voorstelt, die ga ik dus gewoon zo laten, want je kan er toch gewoon naar doorklikken.
Er zijn inderdaad enkele filmkes verdwenen (zoals van het Wereld Record hang time spijtig genoeg ook). Die filmkes gaan we dus ergens anders moeten gaan zoeken.
Die van de 39 sec. hangtime ga ik ook eens verder moeten onderzoeken, daar ligt het aan de link die ik gebruik. De bedoeling was dat het filmke begon te spelen vanaf de 3e minuut, maar da blijkt nimeer te werken.
En de eentje van Len10 blijft nu ook bij mij hangen op 8 sec., ook daar gaan we een goed werkende versie van zoeken :-)
Het filmke da gij voorstelt zal ik er sowieso als dank zeker aan toevoegen!
Nu moet ik just nog tijd vinden om de aanpassingen aan de site te doen...
Ik stel wel voor om hier uw volgende opmerkingen betreffende de site verder te schrijven. Zo verlies ik deze waardevolle info niet, en kunnen anderen ook mee volgen, en eventueel zelf ook hun feedback geven.
Ik heb nog niet echt veel tijd gehad om er veel dieper op in te gaan, maar heb wel enkele zaken opgemerkt:
Ivm de instructie filmkes:
De links van iksurfmag.com zijn absoluut de interessantste, maar die kan je inderdaad bijkbaar niet bekijken door je oude Flash Player.
Da is echt zonde, ik stel dus voor om die onmiddellijk up te daten :-)
De laatste versie is altijd via volgende (officiele) link te downloaden: [url=http://get.adobe.com/flashplayer/ ]http://get.adobe.com/flashplayer/ [/url]
Het zwarte scherm dat je bij verschillende (Youtube) filmkes krijgt weet ik niet zeker: ofwel ligt het inderdaad aan je oude flash player, ofwel ligt het aan de link zelf (dat zijn links die de video direct opstarten). Als je de laatste versie van de Flash Player download zullen we het rap weten :-)
De andere:
"Deze video bevat inhoud van wmg,die de inhoud heeft geblokkeerd voor weergaven op deze site
bekijk youtube": dat zijn inderdaad filmkes waarvan de eigenaar heeft beslist dat ze enkel op Youtube mogen bekeken worden, dus niet ingebed in een andere site (zoals de onze). Zoals je zelf ook al voorstelt, die ga ik dus gewoon zo laten, want je kan er toch gewoon naar doorklikken.
Er zijn inderdaad enkele filmkes verdwenen (zoals van het Wereld Record hang time spijtig genoeg ook). Die filmkes gaan we dus ergens anders moeten gaan zoeken.
Die van de 39 sec. hangtime ga ik ook eens verder moeten onderzoeken, daar ligt het aan de link die ik gebruik. De bedoeling was dat het filmke begon te spelen vanaf de 3e minuut, maar da blijkt nimeer te werken.
En de eentje van Len10 blijft nu ook bij mij hangen op 8 sec., ook daar gaan we een goed werkende versie van zoeken :-)
Het filmke da gij voorstelt zal ik er sowieso als dank zeker aan toevoegen!
Nu moet ik just nog tijd vinden om de aanpassingen aan de site te doen...
Ik stel wel voor om hier uw volgende opmerkingen betreffende de site verder te schrijven. Zo verlies ik deze waardevolle info niet, en kunnen anderen ook mee volgen, en eventueel zelf ook hun feedback geven.

Re: Niet werkende links
De 'gewone' Filmkes heb ik gisterenavond nog snel ge-update. Van sommige vind ik spijtig genoeg geen werkende versies meer, die heb ik er moeten uithalen :-(
Het New-School filmke van Tom Court die jij hebt voorgesteld staat er nu wel bij :-)
Voor de Instuctie Filmkes heb ik nog gene tijd gehad.
Het New-School filmke van Tom Court die jij hebt voorgesteld staat er nu wel bij :-)
Voor de Instuctie Filmkes heb ik nog gene tijd gehad.

Kite Board :: Algemeen :: Over de Site
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: